A diszkontlánc folyamatosan növeli állandó és időszakos kínálatát a vegetáriánus, vegán, bio, valamint laktóz- és gluténmentes termékekkel, így a vásárlók már közel 350 termék közül válogathatnak a polcokon.
Az egyre növekvő igényt mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy 2020-ról 2021-re közel 30 százalékkal növekedett az egészségtudatos és speciális étrendet támogató termékek értékesítése az árbevétel alapján. Arányait tekintve a legnagyobb növekedés a vegán árucsoport esetében figyelhető meg, ami részben annak is köszönhető, hogy számos új termék került be a szortimentünkbe, ezzel is támogatva azokat, akik számára fontos az állatjólét és környezetünk megóvása – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az áruházlánc az augusztus 1-jén indult akciójában több, mint 50 különböző egészségtudatos és speciális termékre hívja fel a figyelmet, melyekkel színesebbé tehetik étrendjüket a speciális táplálkozási igényt követők.
Különböző színekkel és piktogramokkal jelölik a laktózmentes, gluténmentes, bio, vegetáriánus, vegán, GMO-mentes, hozzáadott cukor nélküli, sócsökkentett, cukorcsökkentett és a magyarországi gyártóhelyről származó termékeket, melynek köszönhetően a vásárlók sokkal gyorsabban és egyszerűbben igazodhatnak el a speciális termékek között.
Legolvasottabb

Újabb hétvégi rémálom a Balatonnál: szinte minden megtörtént, ami rosszul sülhet el

Megvan a fekete doboz, kiderül az utolsó 30 másodperc titka

Napok óta nincs ivóvíz ezeken a településeken, összehívták a válságtanácsot

Pont ez a gép repült el a paksi atomerőmű felett – most már tudjuk, mi történt utána

Csődbe ment a Revolut riválisa, egy stadion árát égettek el a pénzküldő alkalmazásra

Górcső alatt az orvosok: elképesztő dolgokat találtak az ellenőrök

Nyugdíjasokat sújtó terv miatt fordultak Orbán Viktorhoz: tízezrektől eshetnek el

Nem engedik elindulni Kapu Tibort, gond van az űrállomáson

Véres indok: már a magyar bejelentés után két nappal Izrael bombázta Iránt
