Megjelent a piacon az online céges karácsony hozzávalóinak kínálata, a lehetséges programelemeket a meghívottak létszáma, korösszetétele és a rendezvényre szánt büdzsé nagysága alapján állítják össze - mondta a Világgazdaságnak Gáspár Andrea, a nagyvállalati partnerekkel dolgozó LifeTraining Kft. ügyvezetője.
A legtöbb online céges karácsonyi partit az ünnep előtti utolsó teljes munkahéten tartják meg, a csúcsnapnak a december 14. ígérkezik. Gáspár Andrea tapasztalatai szerint toplistás az online szabadulószoba, de pop up ismeretterjesztő előadásokkal, fejlesztőtréningekkel, színházi előadásokkal, koncertekkel is több cég megajándékozza dolgozóit.
A virtuális közös borkóstolók, gasztroworkshopok és kézműves foglalkozások jellemzően előre kiküldött hozzávalókból készülnek, a résztvevőket ismert séfek, gasztrobloggerek irányítják. A gasztrovonal a legnépszerűbb, egyben a legdrágább is a költséges és különleges alapanyagok miatt. Az interaktív programokkal ötvözött online karácsonyi csomagokat résztvevőnként nyolcezer forint körül kínálják a szervezők. A gasztronómiai elemekkel együtt már 20-25 ezer ezer forint az ár.
Legolvasottabb
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje
Drónokkal razziáznak a Bakonyban
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
50 milliós lakás havi 70 ezerből? Mutatjuk a trükköt, amiről alig tud valaki!
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Gigászi kedvezmények várnak a nyugdíjasokra jövőre, ezt nem mindenki tudja
Nem érdemes rizikózni: eleshet a nyugdíjától, aki erre nem figyel
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak