A cég tízéves fennállásának alkalmából rendezett tájékoztatón a cégvezető hozzátette: a vállalkozás tavaly 320-330 millió forint árbevételt ért el, ami stagnálás a megelőző évhez képest. Megjegyezte, hogy 2011-ben a gazdasági válság miatt jelentősen visszaestek a céges beszerzések.
Az Agárdi Pálinkafőzde évente 120-150 ezer palack pálinkát értékesít, ami mintegy 20 ezer hektoliter-fokot, vagyis 40 ezer liter 50 fokos pálinka előállítását jelenti. E mennyiség túlnyomó többségét belföldön értékesítik.
A kivitel árbevétel-arányosan mindössze 1-2 százalék, amit a jövőben növelni szeretne a cég. A kül- és belföldi eladások növelése érdekében a társaság folyamatosan szélesíti a termékkínálatot, az idén 10 új terméket tervez piacra dobni.
Az ügyvezető igazgató tájékoztatása szerint az Agárdi Pálinkafőzde az utóbbi tíz évben mintegy 300-400 millió forintot invesztált a termelésbe. Megjegyezte: a piaci sikerek egy része azon múlik, hogy a pálinka közösségi marketingjéhez lesz-e megfelelő forrás. Ennek jelei már mutatkoznak, ugyanis legutóbb a Düsseldorfban megrendezett ProVine kiállításon az Agrármarketing Centrum (AMC) önálló pálinka standdal képviselte magát - mondta Szabó László.
Legolvasottabb
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Megszólalt a csengő, eljött a nagy mérföldkő az MBH Bank életében
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat
Anyáznak, amihez jó képet kell vágni: a teljes futárszektor súlyos válságban van
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Pontosan ennyi nap szabadsággal számolhatunk 2026-ban
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
A forint további erősödésére nem, de a gazdasági növekedés átmeneti felgyorsulására számítanak