A lánc a hazai üzemanyag-kiskereskedelmi piac mintegy 7-10 százalékát ellenőrzi, ezzel a terület ötödik legnagyobb szereplője.
A múlt év számai nem túl fényesek, de adott határig tulajdonosi döntés is, hogy egy társaság mely tevékenységénél vesz ki nyereséget, és hol tűr el veszteséget - mondta a lapnak Horváth-Dori Jenő ügyvezető igazgató.
Komplex átvilágítás folyik a Lukoil 75 egységből álló magyarországi és 19-ből álló szlovákiai hálózatában. Három csoportba sorolták a töltőállomásokat. Az elsőbe a fejlesztésre leginkább érdemes bő 40 kút tartozik, a másodikba a még fenntartandók, a harmadikba a menthetetlenek. A tiszaeszlári töltőállomást már biztosan be kell zárni.
A fejlesztések egyik iránya a prémium üzemanyagok értékesítése, ezek irán az elmúlt másfél évben mintegy 40 százalékkal nőtt a kereslet. Egyúttal megszűnik a társaságnál a már alig igényelt 98-as oktánszámú benzin forgalmazása. Egyelőre marad a Lukoil árképzése, azaz az Agiphoz hasonlóan a cég kicsit olcsóbb három nagy riválisánál, mert az árverseny erős. Vizsgálják a cégnél a nagykereskedelmi piacra visszatérés lehetőségét is - írta a Világgazdaság.
Legolvasottabb
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Ezért kell holnap tankolni, nem ma
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Hiába kapaszkodik a Fidesz, a Tisza előnye nem csökken – itt a friss Republikon-mérés
Hamarosan kiderül, ki a szerbek titokzatos megmentője
Sára Botond már megtette az első lépéseket a Fővárossal szemben
Bajba került fuvarosok egyenesen Orbán Viktorhoz fordultak