A South by Southwest kiállítás lehetőséget ad arra, hogy a fiatalok visszajelzést kapjanak a fejlesztéseikről, és számos mentorprogram vezetőjével találkozhatnak.
A hat céget a kereskedőház InnoTrade programjának keretében választották ki. A három fő az szempont volt, hogy már legyen kézzelfogható termékük, legyen benne nemzetközi perspektíva és a kiválasztottak jól beszéljenek angolul.
A tapasztalatok szerint a hasonló nemzetközi fesztiválokon nemcsak bemutatkoznak a magyar cégek, hanem tényleges lehetőséget, ajánlatot is kapnak, hogy milyen irányba fejlesszék tovább termékeiket.
A kereskedőház elsődleges feladata, hogy a magyar cégeket külpiacra segítse. A magyar export legfontosabb terméke a magyar tudás és az innováció, aminek ezekben a fejlesztésekben fontos szerepe van - fogalmazott a vezérigazgató.
Legolvasottabb
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Eltűnik egy fontos jelzés a szupermarketekből, nem árt résen lenni
15 éves lányt szúrtak le az egyik fővárosi szórakozóhely előtt
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Megígérte, és be is tartotta, kegyetlen bosszút állt Donald Trump
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Betelt a pohár Pintér Sándornál: elvehetik az oltástagadó szülők gyerekeit?!