A South by Southwest kiállítás lehetőséget ad arra, hogy a fiatalok visszajelzést kapjanak a fejlesztéseikről, és számos mentorprogram vezetőjével találkozhatnak.
A hat céget a kereskedőház InnoTrade programjának keretében választották ki. A három fő az szempont volt, hogy már legyen kézzelfogható termékük, legyen benne nemzetközi perspektíva és a kiválasztottak jól beszéljenek angolul.
A tapasztalatok szerint a hasonló nemzetközi fesztiválokon nemcsak bemutatkoznak a magyar cégek, hanem tényleges lehetőséget, ajánlatot is kapnak, hogy milyen irányba fejlesszék tovább termékeiket.
A kereskedőház elsődleges feladata, hogy a magyar cégeket külpiacra segítse. A magyar export legfontosabb terméke a magyar tudás és az innováció, aminek ezekben a fejlesztésekben fontos szerepe van - fogalmazott a vezérigazgató.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Ausztria térdre rogyott, ez már a lakosság előtt sem titkolható

Bemondták a tíz százalékos áremelést - Gazdasági kényszer nyomasztja a burkolókat is

Tízezres órabér, és akár még nyaralhat is - mégis lasszóval kell fogni a munkaerőt?

Kövér László büntetőfeljelentést tett Polt Péternél

Simor András megnevezte, ki lehet örökre hálás az MNB-s ügy miatt

Invázió Budapesten: de ez még csak a kezdet

Magyar Péter kiakadt, tiszás aktivistákkal emberkedett a meggyilkolt maffiózó volt embere – videó

Még most vegyen kedvenc kávéjából, hamarosan emelkedik az ára

Ez nagyon nem hiányzott a németeknek, ebből komoly baj lehet
