A Hamu és Gyémánt cégcsoporthoz tartozó HG 360 Reklámügynökség Kft. egy évre nettó 425 millió forint keretösszegű megbízást nyert el az uniós pályázatokat kiíró és a fejlesztéseket nyomon követő Nemzeti Fejlesztési Ügynökségtől (NFÜ). A cég egyedüli ajánlattevőként nyerte meg az NFÜ kreatív és pr feladatok ellátására tavaly december végén kiírt közbeszerzését - derül ki az uniós közbeszerzési értesítőből (TED).
A cég feladata a kreatív és pr feladatok, a kríziskommunikáció, a sajtókapcsolati és egyéb ügynökségi szolgáltatások ellátása. Az Opten cégtárának adataiból kiderül, hogy a 2011 augusztusában alapított HG 360 tulajdonosa a többségi befolyással rendelkező Epicure Events Kft.-n keresztül - a fő tevékenységként lapkiadással foglalkozó - Hamu és Gyémánt Média Kft. (HGY).
A NFÜ hirdetményéből az is kiderül, hogy a HG 360-al március 19-én megkötött 425 millió forintos szerződés keretében az NFÜ nem köteles a vállalkozói díj teljes keretéig munkát adni a cégnek.
A cégcsoport 2011 decembere és 2012 februárja között is dolgozott az NFÜ-nek, feladata "online platformok átalakítása, honlapok és hozzájuk kapcsolódó social network felületek fejlesztése" volt - olvasható a HGY honlapján. Dolgoznak az állami tendereken sikeresen szereplő I.M.G Inter Media Group Kft. alvállalkozójaként a Magyar Vállalkozásfejlesztési Zrt.-nek is (2011. december - 2012 március).
A HGY nyerte meg Budapest V. kerületének turizmusélénkítésre kiírt közösségi médiatenderét is, amely nyomán 2011 decemberétől 2012 decemberéig nettó 96 millió forint értékű munkához jutott volna, azonban - a cég honlapja szerint - szerződés és megrendelés nem született köztük.
A HGY korábban is dolgozott az V. kerületnek, a cég nyerte meg a Belváros új főutcájának építése első ütemének kommunikációjára és a Főutca Lipót Napok elnevezésű rendezvény megvalósítására 2009-ben kiírt közbeszerzési eljárást (nettó 54,9 millió forintért).
A HGY nyerte meg tavaly szeptemberben a Budapest Szíve Városfejlesztő Nonprofit Kft. közbeszerzését is, ennek nyomán a Budapest Szíve Program projektjeihez kapcsolódó kommunikációs és rendezvényszervező feladatokat láthatja el nettó 30,9 millió forintért.
A HGY eredményesen szerepelt tavaly a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium EU-elnökséghez kapcsolódó lakossági tájékoztatásra kiírt tenderén is. Ezen a kreatív marketingkommunikációs stratégia tervezése és megvalósítása volt a cég feladata az ACG Reklámügynökség Kft.-vel közösen nettó 88 millió forintért.
Legolvasottabb
Döbbenetes mi derült ki a Covid-oltásokról, brutális mellékhatásokra figyelmeztetnek a szakértők
Borzasztó tragédia a Városligetben: meghalt Csudai Sándor fotóriporter
Kiszámolták: így teljesít egymillió forint FixMÁP és MÁP Plusz állampapírban
Megérkezett a friss mérés: így áll Orbán Viktor, színt vallottak az erdélyi magyarok
Bejelentés érkezett a SZÉP-kártyákról: őrült költési roham várható, az oka is kiderült
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Csendben kicserélnek: a munkanélküliség következő hulláma már a láthatáron, csak így lehet talpon maradni
Itt a vége: négyszáz év után lehúzzák a rolót, nem lehet többé levelet feladni a postán
Borította az asztalt a patinás gyártó vezére: ebből a kategóriából teljesen eltüntetik a belső égésű motoros autókat