A magyar Metro-áruházakban 2020-ban 24 százalékkal nőtt az egészséges életmódot követőknek szánt termékek forgalma, idén március végén elérte a tavalyi év forgalmának 60 százalékát.
A nagy kereslet miatt a boltlánc bővítette a kínálatot: megduplázta a termékeinek számát. Ennek eredményeként 8 polcnyi területen a friss zöldségek,gyümölcsök, a bio- és mentes ételek, a növelt fehérjetartalmú és a funkcionális termékek, a növényi alapú „helyettesítő”, a csökkentett cukor- és sótartalmú termékek egyaránt megtalálhatók.
A hazai gyártók aránya ebben a termékkategóriában 55%-ra nőtt. Az ismert magyar márkák mellett egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a hazai kistermelők.
Legolvasottabb
Nekimentek az ukránok az orosz "árnyékflottának"
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Itt az újabb balatoni jégpálya
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Már csak Lengyelországban foghatják el Marcin Romanowskit
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk