Az I Love Póló 2016-ban indult egy tatabányai panellakás kisszobájából, és a kezdeti kis vállalkozásból mára egy komoly, hat üzlettel rendelkező egyedi póló nyomtató franchise hálózattá nőtte ki magát.

2020-ban, a koronavírus-járvány közepén valósították meg az országos terjeszkedést, amely figyelemre méltó teljesítmény a nehéz gazdasági körülmények között.

Most azonban nemzetközi sikerek felé nyitnak, és e célból tőkét gyűjtenek a közösségi finanszírozási kampányukban.

A Tőkeportálon 12 nap alatt 26 millió forintot sikerült összegyűjteniük.

Ha vállalkozásba kezdene: ezekben a nagyvárosokban fix, hogy bejön a számítása

Kijött a legfrissebb rangsor: ezek Európa legnagyobb startup központjai.

Ez csak a kezdet

Az I Love Póló nem csak a finanszírozásban és az üzleti modellben újít: a „Grafikáért Céget” versenyük a magyar designer közösség számára lehetőséget kínál, ahol a nevezőknek póló designt szükséges tervezni.

A győztesek a cég tulajdonosaivá válhatnak, részvényeket kapnak és így a cég eredményeiből is részesülnek a jövőben.

A cég tulajdonosa, Hudák Tibor kifejtette, hogy az I Love Póló nem csupán egy hagyományos webshop.

Platformjuk lehetővé teszi, hogy a grafikus közösség kreatív munkái egyedi nyomtatott termékek formájában folyamatosan eljussanak a vásárlókhoz. Ezzel összekapcsolják az alkotókat a vevőkkel. A „Grafikáért Céget” verseny lehetőséget ad minden alkotó kedvű embernek, hogy részt vegyen a vállalkozás sikereiben.

Súlyos összegeket veszít, aki nem cselekszik időben

Jelentős összegektől esnek el a vállalkozások, ha nem gondoskodnak a csak pár napig vagy hétig szabad pénzeszközeik lekötéséről. A bankok bőven kétszámjegyű kamatot fizetnek a vállalati betétekre. Bővebben >>>