Válságba került az online kereskedelem, amely korábban arra alapozott, hogy nagyon olcsón lehetett piacra lépni - mondta a Világgazdaságnak Wolf Gábor marketingszakember. Minimális összegből el lehetett készíteni egy webáruházat, és hozzá lehetett kötni az e-mail-rendszert és a Facebook-oldalt. A küszöb azonban egyre magasabb, nehezebb és drágább a piacra lépés.
Néhány éve a Facebook nagy elérést adott a cégeknek - ingyen. Majd elkezdte folyamatosan egyre inkább visszaszorítani és fizetőssé tenni az eléréseket, és ma már havonta emel az árain. Sok webáruház az ingyenes elérésekre alapozott, minimális volt a reklámköltségük, s ezért olcsón kínálhatták termékeiket. Ez most borul: kénytelenek emelni az áraikon.
A szakember szerint eltűnhetnek a piacról olyan cégek, amelyek nem tudnak lépést tartani ezzel, mások a prémiumtermékek és -szolgáltatások irányába menekülnek, míg a kisebb cégek összefognak, hogy megosszák a növekvő költségeket.
A fotó forrása: Pixabay
Legolvasottabb
Orbán államtitkára megfejtette, miért férgesek a csokimikulások
Most érkezett: katonai drónok támadtak Zelenszkij gépére, áttörték a légtérzárat
Cicások figyelem: brutális szigor jön, teljesen megváltozik az állattartás
Ez volt eddig a magyarok kedvence az idén: 55 százalékos pluszban, aki ebbe fektetett
Idegesítő problémát orvosolna a kormány: új szabályok jönnek az EESZT időpontfoglalásban
Így alakulnak keddtől az üzemanyagárak
Egyre több településen lesznek rosszul a gyerekek a férges csokimikulástól
Felkavaró beszédet tartott a Nobel-díjátadó előtt Krasznahorkai László: a ma angyalai áldozatok, akiket a világ kegyetlensége tett tönkre
Donald Trump szerint gondok lehetnek a Warner-Netflix szuperüzlettel