A Nielsen szerdai közleményében ugyanakkor kiemelte, hogy a valós költés ennél lényegesen alacsonyabb lehet, mert a televíziós társaságok különböző mértékű kedvezményeket adnak a hirdetőknek.
Naponta átlag csaknem 21 500 reklámfilmet sugároztak a Nielsen által vizsgált a csatornák a múlt hónapban, 15 százalékkal többet, mint tavaly a negyedik hónapban.
A közlemény szerint miután a boltok újra nyitva tarthatnak vasárnap, nagyon erőteljesen reklámozott a kereskedelem, reklámfilmjei 52 százalékkal több nézőt értek el áprilisban, mint februárban.
A teljes népesség áprilisban napi átlagban 265 percig nézett tévéműsort valós időben, 4 százalékkal rövidebb ideig, mint a tavalyi negyedik hónapban.
Legolvasottabb
Egyre nagyobb gáz van: taktikáznak a magyarok, szorul a hurok Európában
Súlyos következménye lehet, hogy megduplázták az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Rátenyerelt a WHO a pánikgombra: szinte pontosan ugyanaz a forgatókönyv, mint a Covidnál
Katasztrófa az egészségügyben: 32 ezer beteg rekedt a műtők előtt, egyesek 2030-ra kaptak időpontot
Térképre tették Putyin féltve őrzött titkát: ebbe beleremeghet az egész NATO
Egyre hangosabban ketyeg a nyugdíjbomba: mennyit bír el még a kassza?
Hahó, nyugdíjasok! Aki ezt nem teszi meg néhány napon belül, az végleg lemarad
A szemüveg már a múlté? Zöld utat kapott az új csodaszemcsepp
Készüljön: hétfőn visszatér a tömeg a boltokba, berúgta az ajtót az árréstop