A Nielsen Gauge felmérése szerint idén májusban a streamingnézők először körözték le a hagyományos tévénézők arányát a teljes tévéhasználaton belül. A streaming nézettségi aránya elérte a 44,8 százalékot, ami azt jelenti, hogy 71 százalékos növekedést ért el az elmúlt négy évben – írja a MediaFuture.
A jelentés szerint
az antennás (20,1 százalék) és a kábeles (24,1 százalék) tévéadások nézői így már együttesen is kisebb részt tettek ki, mint a streamingé önmagában.
Ráadásul míg az előbbi 21, addig utóbbi 39 százalékos visszaesést mutatott az elmúlt 4 évben.
A streamingplatformok közül az első helyen a YouTube áll, kiemelkedő 12,5 százalékos aránnyal – ami azt is jelenti, hogy négy éve piacvezető. A második helyen 7,5 százalékkal a Netflix szerepel, míg a harmadik a Disney 5 százalékkal.
A portál azt írja, a Disney nézőibe beleszámítanak a Disney+ az ESPN+ és a Hulu nézői is, míg a Paramount esetében a Paramount+ és a Pluto, a Warner Bros. Discovery esetében pedig a Discovery+ és a Max nézői is.
Bár a Nielsen szerint a jövőben még jobban felülszárnyalhatja a streaming a tévét, nem gondolják, hogy maradandó lesz a fölényük.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná
Már kimondhatjuk, egyre biztosabb, itt biztosan lesz hó karácsonykor
Eltörölnék a Brexitet a munkáspártiak
Friss V4-es adatsor – Csehország már célértéken belül, Magyarország még küzd
Remeghetünk 2026 miatt? A kétszámjegyű drágulás éve rúghatja ránk az ajtót jövőre
Ha ezt meglátja Orbán Viktor! Brüsszel még a karácsonyfát is elvinné a Karmelitából
Végre: óriási mennyiségre szerződhet a Mol a horvát Janaffal
Hódít a magyarellenesség? Annyi a támogatójuk, hogy lazán tarolnának a román szélsőségesek, élükön Georgescuval
Megszűnik a Comedy Central és még további kilenc tévécsatorna