A Nielsen Gauge felmérése szerint idén májusban a streamingnézők először körözték le a hagyományos tévénézők arányát a teljes tévéhasználaton belül. A streaming nézettségi aránya elérte a 44,8 százalékot, ami azt jelenti, hogy 71 százalékos növekedést ért el az elmúlt négy évben – írja a MediaFuture.
A jelentés szerint
az antennás (20,1 százalék) és a kábeles (24,1 százalék) tévéadások nézői így már együttesen is kisebb részt tettek ki, mint a streamingé önmagában.
Ráadásul míg az előbbi 21, addig utóbbi 39 százalékos visszaesést mutatott az elmúlt 4 évben.
A streamingplatformok közül az első helyen a YouTube áll, kiemelkedő 12,5 százalékos aránnyal – ami azt is jelenti, hogy négy éve piacvezető. A második helyen 7,5 százalékkal a Netflix szerepel, míg a harmadik a Disney 5 százalékkal.
A portál azt írja, a Disney nézőibe beleszámítanak a Disney+ az ESPN+ és a Hulu nézői is, míg a Paramount esetében a Paramount+ és a Pluto, a Warner Bros. Discovery esetében pedig a Discovery+ és a Max nézői is.
Bár a Nielsen szerint a jövőben még jobban felülszárnyalhatja a streaming a tévét, nem gondolják, hogy maradandó lesz a fölényük.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Hiába a bankok tiltakozása, megduplázzák az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Kiderült a nagy energiatitok: a rezsicsökkentés valójában egy zsákutca
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Óriási kedvezményt kapnak a benzinesek, rég volt ilyen akció
Tüntetéshullám kezdődik: lázadnak a diákok a kormány döntése ellen
Valami történt: Washingtonba rendelték az ukránokat
Megvan a dátum: ekkor utalhatják a 13. és 14. havi nyugdíjat
Összerúgják a port a britekkel is az oroszok, nem fogadják el a morális felelősséget