Az idei Budapesti Autószalonon a 2001-es kiállításhoz képest magyarországi márkaimportőrök 3900 négyzetméterrel nagyobb területen jelentkeznek, s a rendezvényen 54 új kiállító is részt vesz.
Az európai uniós tagságunkkal járó, jövő májustól várható változásokról szóló szakmai konferencia mellett az autótuning/dizájn-piac kínálata színesíti a kiállítási tematikát a 16. Automobil - Budapesti Autószalonon. Az október 15-19-i rendezvény a frankfurtit követően egyrészt időben a legközelebbi, nagy számú látogatót vonzó autókiállítás lehet, másrészt az immár másfél évtizedes múltja alapján a kelet-közép-európai régió legnagyobb járműbemutatója. Az esemény megrendezését először idén tavasszal bejelentő Hungexpo Vásár és Reklám Rt. autókiállítási igazgatója arról tájékoztatott, hogy a kiállítók száma 126 (ez mára 216-ra nőtt) - közülük hat a külföldi.
A 30 ezer négyzetmétert meghaladó kiállítási terület kétharmadát a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének tagjai igényelték, a fennmaradó részen pedig az autózás hátterében álló társaságok - például üzemanyag-forgalmazók, alkatrészgyártók, garázsipari cégek -, valamint a sportosabb személyautók kialakításához tuningolással, dizájnelemek felszerelésével foglalkozó vállalkozások mutatják be szolgáltatásaikat, illetve termékeiket.
Az Autógyártók Nemzetközi Szövetsége (OICA) hivatalos rendezvényei között - immár egy évtizede - számon tartott Automobil - Budapesti Autószalonon megjelenő magyarországi márkaimportőrök 2001-hez képest 3900 négyzetméterrel növelték a kiállítási területüket. Ebben az évben 54 új kiállító vesz részt az autószalonon.
A gazdaság és az üzleti élet legfrissebb hírei az Economx.hu hírlevelében.
Küldtünk Önnek egy emailt! Nyissa meg és kattintson a Feliratkozás linkre a feliratkozása megerősítéséhez.
Ezután megkapja az Economx.hu Hírleveleit reggel és este.