A Semmelweis Egyetem nevével visszaélve reklámoznak egy fogyasztószert egy weboldalon és a közösségi médiában. A hirdetésekben számos valótlan állítás szerepel az egyetemmel kapcsolatban, többek között, hogy az intézmény dolgozói látványosan lefogytak „egy magyar gyártású, száz százalékban természetes összetevőjű szer segítségével” – olvasható az egyetem sajtóközleményében.
A visszaélés miatt a felsőoktatási intézmény megteszi a szükséges jogi lépéseket.
A fogyasztókat pedig arra kéri, hogy gyógyászati terméket kizárólag Magyarországon engedélyezett helyről, legális forrásból, orvosukkal való konzultáció után szerezzenek be.
Olyan változásokat hozhatnak a fogyókúrás készítmények, amelyre senki sem számított
Ahogy az elhízás elleni gyógyszerek alkalmazása egyre gyakoribb, úgy ennek átfogó következményei lehetnek mind az egészségügy, mind a gazdaság számára. A gyógyszerek már most is hatással vannak az élelmiszer-költési szokásokra, és ennek tovagyűrűző hatásai megjelentek a kiskereskedelemtől az utazási és vendéglátóiparon át más iparágakban is.Erről itt írtunk részletesen >>>Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Durva számokat közölt a Wolt – akadt, aki félszáz pizzát és spagettit rendelt
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Putyin már tudja, hogyan lehet akkora béke, amekkora még sohasem volt
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Nagy karácsonyi bevásárlói kisokos: megmutatjuk, hol mit érdemes megvenni
Anyáznak, amihez jó képet kell vágni: a teljes futárszektor súlyos válságban van