A Semmelweis Egyetem nevével visszaélve reklámoznak egy fogyasztószert egy weboldalon és a közösségi médiában. A hirdetésekben számos valótlan állítás szerepel az egyetemmel kapcsolatban, többek között, hogy az intézmény dolgozói látványosan lefogytak „egy magyar gyártású, száz százalékban természetes összetevőjű szer segítségével” – olvasható az egyetem sajtóközleményében. 

A visszaélés miatt a felsőoktatási intézmény megteszi a szükséges jogi lépéseket.

A fogyasztókat pedig arra kéri, hogy gyógyászati terméket kizárólag Magyarországon engedélyezett helyről, legális forrásból, orvosukkal való konzultáció után szerezzenek be.

Olyan változásokat hozhatnak a fogyókúrás készítmények, amelyre senki sem számított

Ahogy az elhízás elleni gyógyszerek alkalmazása egyre gyakoribb, úgy ennek átfogó következményei lehetnek mind az egészségügy, mind a gazdaság számára. A gyógyszerek már most is hatással vannak az élelmiszer-költési szokásokra, és ennek tovagyűrűző hatásai megjelentek a kiskereskedelemtől az utazási és vendéglátóiparon át más iparágakban is.Erről itt írtunk részletesen >>>