A jövő év elején dől el, hogy a Tchibo-hálózat milyen terjeszkedési stratégiát követ Magyarországon - jelentette be Torsten Kaack, a Tchibo Budapest Kft. ügyvezetője a cégcsoport első hazai boltjának bemutatóján. A 200 ezer eurós beruházással az Aréna Plazában megnyitott üzlet forgalma alapján határozzák majd meg a további terjeszkedési stratégiát. A vállalat a kontinensen mintegy 1500 bolttal van jelen, ebből ezer Németországban található, de az ausztriai jelenlét mellett az elmúlt időszakban beléptek a cseh és a lengyel piacra is. A Magyarországon több mint 15 éve jelen lévő cég a kávék mellett mostantól többek között ünnepi kiegészítőket, konyhai eszközöket, divatcikkeket, játékokat, valamint sport- és szabadidős termékeket is árusít, de a közel 100 négyzetméter alapterületű üzletben folyamatosan változik majd a termékpaletta.
A gazdaság és az üzleti élet legfrissebb hírei az Economx.hu hírlevelében.
Küldtünk Önnek egy emailt! Nyissa meg és kattintson a Feliratkozás linkre a feliratkozása megerősítéséhez.
Ezután megkapja az Economx.hu Hírleveleit reggel és este.