A közgyűlés dönt az igazgatóság eredményfelhasználásra vonatkozó javaslatáról.
A menedzsment már február végén bejelentette: azt javasolja a közgyűlésnek, hogy ne fizessen osztalékot a 2014-es eredmény után. Az igazgatóság ugyanakkor közölte azt is, hogy a 2015-ös eredménye után várhatóan minimum 15 forint osztalékot fizet jövőre részvényenként. A Telekom részvényesei már tavaly sem kaptak osztalékot, míg a korábbi években rendszeres osztalékfizető volt a távközlési vállalat.
Az idei közgyűlés napirendjén szerepel a tavalyi egyedi és konszolidált éves beszámolók jóváhagyása, valamint az igazgatóság felhatalmazása saját részvények vásárlására.
Tájékoztatás
A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Volt NATO-tábornok: 2027-ben törhet ki a világháború, de már idén is nagy baj lehet

Leválasztanak minket? Trump és Putyin kézfogása átrajzolhatja a geopolitikai határokat

Rohamtempóban szállítják le az autókat, hogy elkerüljék a vámokat

Botrány, román hallgatók tömegei rövidítették meg a diákhitel központot

Trump-hatás? Óriási kaszában a korábbi demokrata-párti milliárdos

Az osztrákok is készülhetnek a katonai szolgálatra, a németek jövőre már soroznak

Kidobhatjuk elavult számítógépünket: íme a Microsoft rossz híre

Érkezik az AUDI első e-autója, a jól ismert karikák nélkül

Hét fantasztikus világörökségi emlék került veszélybe
