A tinédzserek körében az egyik legnépszerűbb közösségi médiás alkalmazás a Musical.ly, amelyet november közepén 1 milliárd dollárért vásárolt fel a Beijing Bytedance Technology kínai vállalat. Az alkalmazásnak mintegy 120 millió aktív felhasználója van, 60 százalékuk pedig 13 és 20 év közötti.
Épp ez adhatta az ötletet a lipsync (zenére viccesen tátogós) applikáció vezetőségének, hogy milyen támogatási politikát találjanak ki: a fiataloknak nem készpénzt adnak, hanem ösztöndíjakra, szakképzésekre, konferenciákra, oktatási támogatásokra, műhelyfoglalkozásokra és egyéb olyan tevékenységekre lehet pénzt szerezni, amely a fiatalok fejlődését segíti. A videós ifjú karaoke hírességeknek egyelőre egy 50 millió dolláros alapot hoztak létre - írja a portál.
A Musical.ly sikere egyelőre töretlen, gazdaságossági mutatói is jobbak, mint a fiatalok másik kedvenc applikációjának, a Snapchatnek. Utóbbit idén vezették be a tőzsdére, de egyelőre nem egy sikersztori.
A címlapkép forrása: Pexels.com.
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Itt a rozsdás valóság, siralmas a magyar buszok állapota
Meglepetés a piacon: a paneleket verik a családi házak
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Budapesten működik a világ egyik legmenőbb irodaháza, ahol a munkahelyi élmény veri a mezőnyt