Felvásárolta a Stileo olasz divataggregátor céget a csehországi székhelyű Glami, de a tranzakció lezárta után a Stileo továbbra is saját márkaneve alatt folytatja tevékenységét az olasz piacon, technológiai platformját júliusban integrálja a vállalattal.
A Glami online divatkatalógust 2013-ban alapították Csehországban, és az egyik első olyan keresőplatform volt, amely mesterséges intelligenciát is alkalmazott, hogy a felhasználók számára könnyebbé tegye a divatcikkek megtalálását a webáruházak ezreinek óriási kínálatában. A termékek intelligens kategorizálásának és a személyre szabott ajánlatoknak köszönhetően az oldal jelenleg 3200 webáruházban, 25 ezer márkára lehet rákeresni.
Az indulás óta a vállalat havi 7 millió látogatóval és több mint 220 partner webáruházzal Olaszország egyik legnagyobb forgalmú divat e-kereskedelmi webhelyévé nőtte ki magát.
Amíg a GLAMI az alapítása óta folyamatosan indította el szolgáltatásait a környező közép- és kelet-európai országokban (Csehország, Szlovákia, Olaszország, Görögország, Románia, Magyarország, Horvátország, Szlovénia, Bulgária, Litvánia, Lettország, Észtország, Törökország, Spanyolország), a Stileo-nak sikerült megállnia a helyét a rendkívül kompetitív olasz piacon, ahol ma már 35,6 millióan vásárolnak online, valamint az e-kereskedelem bevételeinek 26 százaléka divatcikkek vásárlásából származik - olvasható a Glami közleményében.
Legolvasottabb
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Jön a következő Gondosóra-kör
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Ezekhez a boltokhoz érkeznek gyorstöltők
Trump szerint mocskos és kegyetlen az EU – kiderült, mi áll a háttérben
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat