Felvásárolta a Stileo olasz divataggregátor céget a csehországi székhelyű Glami, de a tranzakció lezárta után a Stileo továbbra is saját márkaneve alatt folytatja tevékenységét az olasz piacon, technológiai platformját júliusban integrálja a vállalattal.

A Glami online divatkatalógust 2013-ban alapították Csehországban, és az egyik első olyan keresőplatform volt, amely mesterséges intelligenciát is alkalmazott, hogy a felhasználók számára könnyebbé tegye a divatcikkek megtalálását a webáruházak ezreinek óriási kínálatában. A termékek intelligens kategorizálásának és a személyre szabott ajánlatoknak köszönhetően az oldal jelenleg 3200 webáruházban, 25 ezer márkára lehet rákeresni.

Az Olaszországban működő Stileo gyűjtőoldalt ugyancsak az ajánlatok összegyűjtésére és rendszerezésére hozták létre 2014-ben.

Az indulás óta a vállalat havi 7 millió látogatóval és több mint 220 partner webáruházzal Olaszország egyik legnagyobb forgalmú divat e-kereskedelmi webhelyévé nőtte ki magát. 

Amíg a GLAMI az alapítása óta folyamatosan indította el szolgáltatásait a környező közép- és kelet-európai országokban (Csehország, Szlovákia, Olaszország, Görögország, Románia, Magyarország, Horvátország, Szlovénia, Bulgária, Litvánia, Lettország, Észtország, Törökország, Spanyolország), a Stileo-nak sikerült megállnia a helyét a rendkívül kompetitív olasz piacon, ahol ma már 35,6 millióan vásárolnak online, valamint az e-kereskedelem bevételeinek 26 százaléka divatcikkek vásárlásából származik - olvasható a Glami közleményében.