e-kereskedelem

10.
11.
21:22
Kanyarban kellene előzni, ha le akarjuk szerelni a Temut és társait

Kanyarban kellene előzni, ha le akarjuk szerelni a Temut és társait

Jól fejlődik a magyar digitális e-kereskedelem, de akkora a harc a piacért, hogy a dömnpingáras Temu nehezen verhető, de nem lehetetlen. Gyors digitalizációra van szükség. Ugyanakkor az uniós országok között ebben nem is állunk olyan rosszul.

Szerző(k): Economx
10.
10.
16:18
Nem lesz névváltoztatás, áruházak sem zárnak be: eloszlatta a kételyeket a MediaMarkt magyarországi vezetője

Nem lesz névváltoztatás, áruházak sem zárnak be: eloszlatta a kételyeket a MediaMarkt magyarországi vezetője

A MediaMarktban történő többségi tulajdonszerzés a kínaiak részéről nem felvásárlást jelent az elektronikai cég ügyvezetője szerint, aki azt gondolja, a partnerség új perspektívát nyit, ugyanakkor azt is elárulta, nem lesz arculatváltás.

Szerző(k): Economx
10.
06.
18:00
Igazi sikertörténet: a magyar logisztikai birodalom akár Európát is meghódíthatja

Igazi sikertörténet: a magyar logisztikai birodalom akár Európát is meghódíthatja

„A logisztikai ingatlanpiacon három év előnyünk volt” – beszélgetés Nemes Rudolffal, a HelloParks társalapító partnerével és vezérigazgatójával.

Szerző(k): Farkas Tibor
10.
01.
21:23
Kínai és török hamisítványokkal van tele az uniós piac

Kínai és török hamisítványokkal van tele az uniós piac

Az EU-ban tavaly 112 millió darab hamisított terméket foglaltak le mintegy 3,8 milliárd euró értékben, a legtöbb kacatot még mindig Kínából és Törökországból rendelik, köszönhetően az e-kereskedelem virágzásának.

Szerző(k): Economx
09.
17.
06:00
Meglepő számok: így tarolja le Magyarországot az új őrület

Meglepő számok: így tarolja le Magyarországot az új őrület

Egyetlen év alatt több mint kétezer új csomagautomatával bővült a hazai hálózat, amely szeptemberre elérte a 9520-as darabszámot. Az e-kereskedelem lendületes növekedése és a vásárlók megváltozott szokásai új pályára állították a logisztikai piacot: miközben a házhozszállítás kezdi elveszíteni előnyét, a csomagautomaták térnyerése megállíthatatlannak tűnik. Madar Norbert (PwC) az Economxnak elmondta: néhány éven belül minden második online vásárlásból származó csomag automatába kerülhet.

Szerző(k): Gyöngyösi Balázs