A szakember szerint a 2000 után született generációnál a tartalomfogyasztásában a távközlési infrastruktúrától különváló Over-the-top (OTT) szolgáltatások - mind például a Netflix - veszik át a vezető szerepet, miközben az előfizetők fokozatosan mondják le kábel TV szolgáltatásukat.
Bár Magyarországon ez még gyerekcipőben jár, az Egyesült Államokban 2017 első negyedévétől a Netflix előfizetések száma meghaladja a kábel TV előfizetések számát.
Míg a filmek és sorozatok platformfüggetlen elérése OTT szolgáltatásokon keresztül - jellemzően online - biztosított, addig a hírek, élő sportesemények, rendezvények, show műsorok követése a hagyományos TV-n megszokott. (Új tévécsatorna indul - ezt a cikket olvasta már?)
Itthon a vegyes modell hódíthat: a széles tematikájú, jelentős nézettséggel bíró műsorokat tartalmazó ingyenes csatornakínálat és a tetszés szerint választott OTT szolgáltatás olyan kombinációt eredményez, amelyben a néző csak a kívánt tartalomért fizet.
A kép forrása: Pixabay.
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak
Trump nem várt helyről kapott hadüzenetet, de a magyar kormány is aggódhat
Autós támadást terveztek a karácsonyi vásárban, a határon kapcsolták le őket
Megerősítette egyik nagy hatalmú katonai vezetőjének megölését a Hamász
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Nem üres kézzel utazik Brüsszelbe Orbán Viktor, ezt viszi magával
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után