Amíg a világjárvány előtt elég volt csak leszólni a reptérre, hogy kéne egy jet, ma már a legtöbb szolgáltatónál előjegyzési lista van.
Az XO nevű magánjetcégnél például három egész nappal, 72 teljes órával előbb kell jelezni, ha valakinek kellene egy repülő. Most még az Ascension nevű jetkölcsönzőnél is legalább 24 órával előbb kell szólni, pedig ott régen tíz órán belül adták a jetet - írta az amerikai lap nyomán a 444.hu.
Kapcsolódó
"A rekordméretű igény már túl van a rendszer kapacitásain - nyilatkozta Doug Gollan, a privátjetipar összehasonlító weboldalának alapítója. A nehézségek között említette, hogy bizonyos jelenségeket a szolgáltatók nem tudnak kontrollálni - ilyen például az üzemanyaghiány, amelyet a kevés kamionsofőr okoz.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Tabudöntés jöhet az EU-ban: megszavazhatják az orosz vagyon felhasználását
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Elege lett a magyaroknak a hírekből, teljesen másra vágynak az interneten
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló