Bár a csomagolt élelmiszereket gyártó cégek is növekvő költségekkel, ellátási nehézségekkel néznek szembe, úgy tűnik a PepsiCo különösebb fogyasztói ellenállás nélkül tudta emelni árait a duopol piacon.
A vállalat nettó árbevétele mintegy 9 százalékkal 21,97 milliárd dollárra (9600 milliárd forint) nőtt a szeptember 3-án zárult harmadik negyedévben, ami felülmúlta az elemzői várakozásokat is.
Az italüzletág (Miranda, 7UP, Gatorade, stb.) 1 százalékkal bővült.
A cég szerint a 2022-es bevételük 12 százalékkal is emelkedhet szemben a korábbi 10 százalékos becsléssel - írja a kereskedelmi szakportál.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb
Parajd után itt a következő katasztrófa: eltűnt egy falu a föld színéről

Hamarosan nem házasodhatnak össze sem az unokatestvérek, sem a kiskorúak

Beszóltak a nyugdíjasok a kormánynak: alamizsnautalvány helyett méltó nyugdíjat akarnak

Vérfagyasztó fenyegetést kapott Berlin, hamar elszabadulhat a pokol
Forrnak az indulatok, a BYD-t okolja a csődbe ment autókereskedő

Majdnem egy évtized kellett Mészáros Lőrinc cégének ahhoz, hogy végre osztalékot is fizessen

Micsoda fordulat: Nyilvánosságra hozták a titkos Audi-szerződést

Betegek ezreit sokkolhatja, ami most történt – ezt nehéz lesz pótolni

Széttrollkodná Budapestet az egyik polgármester, hogy Orbánnak is feltűnjön, mit tett
