Bár a csomagolt élelmiszereket gyártó cégek is növekvő költségekkel, ellátási nehézségekkel néznek szembe, úgy tűnik a PepsiCo különösebb fogyasztói ellenállás nélkül tudta emelni árait a duopol piacon.
A vállalat nettó árbevétele mintegy 9 százalékkal 21,97 milliárd dollárra (9600 milliárd forint) nőtt a szeptember 3-án zárult harmadik negyedévben, ami felülmúlta az elemzői várakozásokat is.
Az italüzletág (Miranda, 7UP, Gatorade, stb.) 1 százalékkal bővült.
A cég szerint a 2022-es bevételük 12 százalékkal is emelkedhet szemben a korábbi 10 százalékos becsléssel - írja a kereskedelmi szakportál.
Legolvasottabb

Újabb hétvégi rémálom a Balatonnál: szinte minden megtörtént, ami rosszul sülhet el

Két hőlégballon zuhant le az erős szél miatt

Megvan a fekete doboz, kiderül az utolsó 30 másodperc titka

Jobb, ha nem kapcsoljuk be a klímát ebben az esetben: sokkal többet árthat, mint használ

Emberi hibára gyanakszik egy veterán pilóta az Air India új katasztrófaelméletében

Fel kell készülni az invázióra, életveszélyes darázscsípések várhatóak

Egy vagyont érhetnek ezek a telefonok, ha nálunk is lapul egy belőlük

Trump rendesen befűtött az elektromos autóknak, a robbanómotorok segítségére sietett

Fabatkát sem ér a hitelcsúcs, ha a kölcsönből megvehető új lakások száma a harmadára esik vissza
