Az Unilever azt tervezi, hogy 2025 végéig leépíti európai állásainak egyharmadát – közölte a mindennapi fogyasztási cikkekre szako ...
Egyelőre semmilyen konkrét jel nem utal a Mere orosz hátterű áruházlánc magyarországi terjeszkedésére. A rendkívül olcsó, „fapados ...
A gépi látás, illetve a mesterséges intelligencia rohamos fejlődésének köszönhetően világszerte és hazánkban is egyre nagyobb tere ...
A hétről hétre súlyosbodó infláció és az energiaválság árnyékában a kékgalléros munkavállalók megtartása folyamatosan új megoldásokat igényel. Ezért egyre többeknél vetődik fel az évközi béremelés és a négynapos munkahét gondolata, miközben a bumeránghatást is érdemes figyelembe venni.
Szerző(k): Molnár CsabaA Kifli.hu háromszor gyorsabb növekedést mért az idei év első félévében mint a teljes FMCG szektor. A teljes gyorsan forgó termékpiac árbevétele január és június között 14,5 százalékkal nőtt és bruttó 570 milliárd forint forgalmat generált.
Szerző(k): Koncsek RitaMivel a megélhetési költségek sokak számára elviselhetetlenné válnak, a státusz, az ízlés és a lojalitás egyre kevésbé lehetnek fontosak a fogyasztók számára. A boltok polcairól általában gyorsan eltűnő márkás termékeket egyre inkább olcsóbb változatokra cserélik. De mi lesz így az FMCG márkákkal? Kétségbe azért nem kell esniük a márkák forgalmazóinak.
Szerző(k): Molnár CsabaVan-e valóban mérhető értéke egy jól felépített, ismert és elismert márkának? Melyek azok a szektorok, ahol különösen számít a márkanév egy piaci adásvétel esetén? A kérdések megválaszolásához kilenc különböző iparág közel 100 közelmúltbeli európai tranzakcióját vizsgálták meg a Deloitte szakértői.
Szerző(k): Molnár Csaba