A British Airways azonos névvel egy fapados leányvállalatot akart létrehozni, hogy versenyképesebb legyen gatwicki üzemelése az Easyjettel és a Wizz Airrel szemben, amelyek szintén komoly szereplők ott. A Brit Közforgalmú Pilóták Egyesületével (BALPA) azonban nem tudtak dűlőre jutni az átkerülő pilóták munkakörülményeiről, ezért a légitársaság úgy döntött, pár járatot leszámítva kivonul erről a reptérről - olvasható a portálon.
Az anyacég International Airlines Group (IAG) a koronavírus-járvány miatt a gatwicki járatok nagyobb részét felfüggesztette, vagy átköltöztette Heathrow-ra, és az európai hálózat újraindítását már a diszkont céggel képzelte el, amelynek jövője így kétségessé vált.
A Londontól délre lévő légikikötőben csupán néhány, a hosszútávú járatokra ráhordó belföldi összeköttetés marad, minden más forgalom Heathrow-n zajlik majd.
Az sem tisztázott, hogy mi lesz a British Airways gatwicki résidőivel, de gyaníthatóan a cég megválik tőlük. A Wizz Air régóta tervezi, hogy növeli a járatai számát a repülőtéren.
Legolvasottabb
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül
Lázár Jánosnak hamarabb jött a Jézuska, százmilliárdokat költhet el 2030-ig: ha nincs hitel, nincs MÁV?
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Rendezést sürgetnek, így vágnák rendbe a nyugdíjakat
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni