Más akkumulátoros csoportokkal ellentétben a Li „kiterjesztett hatótávolságú” elektromos autókat kínál, amelyek egy motort és egy kisebb akkumulátort kombinálnak. Ezek ritkább töltést igényelnek, így csillapítva a potenciális vásárlók hatótávolsággal kapcsolatos aggodalmait.
Ez azt is jelenti, hogy kevesebb drága nyersanyagra, például lítiumra van szüksége a vállalatnak, így könnyebben kezeli a költségeket és az ellátási lánc hátulütőit.
A politikai döntéshozók is a tisztább elektromos járműveket sürgetik: Sanghajban, amely a Bernstein szerint a Li 2022-es értékesítési volumenének 6,5 százalékát adta, a hibridek már nem részesülnek például a rendszámtábláért való sorban állást kiiktató programban. „A Li látja az irányt, és hamarosan 100 százalékban akkumulátoros termékeket fog piacra dobni. Ez mindig trükkös manőver egy erősen versenyző piacon” – írja a Reuters.
From Breakingviews - China’s Li Auto drives a fine profit line https://t.co/GY1ZVKERnU
— Reuters Business (@ReutersBiz) February 28, 2023
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül
Lázár Jánosnak hamarabb jött a Jézuska, százmilliárdokat költhet el 2030-ig: ha nincs hitel, nincs MÁV?
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Rendezést sürgetnek, így vágnák rendbe a nyugdíjakat
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni