Az olasz Campari szeszesital-csoport nem látja jelét annak, hogy az infláció miatti aggodalmak elriasztanák az italozókat. Közeleg a téli partiszezon Európában és az USA-ban is.
"A portfóliónk teljesítményét nézve nem látunk változást a fogyasztói hangulatban" - mondta Bob Kunze-Concewitz, a Campari vezére. A cég gyártja többek között az Aperolt is.
A csoport forgalma 19 százalékkal emelkedett a harmadik negyedévben, amelyben benne van az augusztus is. Ehhez ugyanakkor hozzájárultak az áremelések is, illetve hogy a dollár nagyon erős. A Campari legnagyobb piaca ugyanis az USA - írja az ESM kiskereskedelmi szakportál.
A cég megerősítette, hogy az áremeléssel sikerült ellensúlyozni az alkohol, az üveg és a logisztika árának növekedését.
A vállalat nemrég kisebbségi részesedést szerzett a londoni székhelyű Catalyst Spiritsben, amely egy globális szeszesitalmárka-inkubátor. Ők a főrészvényesei a Howler Head nevű bourbon márkának, amelyben egyébként a Campari nemrég 15 százalékos részesedést vásárolt.
Kunze-Concewitz nem titkolja, hogy a cégnek komoly növekedési tervei vannak.
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Rendkívüli bejelentés: Leó pápa a Vatikánba hívatta a bíborosokat
Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárdért megy a játék a következő 11 napban
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Eltűnik egy fontos jelzés a szupermarketekből, nem árt résen lenni
Megbüntetik, aki túlsúlyos, pedig amúgy bevonulhatna katonának
Durva üzenet a mosógépen, visszavitték az utcán hagyott meglepetést