A sportszer- és sportruházatgyártó konszern adózott eredménye éves összevetésben 24 százalékkal 138 millió euróra, részvényenként 0,68 euróra csökkent a tavalyi utolsó negyedévben az egy évvel korábbi 181 millió euróról, részvényarányosan 0,92 euróról - idézi a cég közlését az MTI.
Ugyanakkor negyedéves bevétele 1 százalékkal 5,55 milliárd euróra emelkedett, részben az online eladások bővülésére. Az adidas valamennyi fontos piacán növelni tudta eladásait a negyedévben, beleértve Kínát, Észak Amerikát és Európát, de miközben Ázsiában a bővülés kitartott az év végéig, romlott a helyzet Észak-Amerikában és Európában a koronavírus-járvány terjedése miatt elrendelt korlátozó intézkedések hatására.
Kapcsolódó
Az adidas idén 16-19 százalékos bevételnövekedéssel számol. A cég üzleteinek a 95 százaléka van nyitva jelenleg világszerte.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat - mikor jön itt is a háború?
Összeomlás szélén egy kulcságazat: 63 ezer munkahely forog kockán
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Hihetetlen előrejelzést adtak ki a vírusokról
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Csalókat csalt csapdába a nyugdíjas férfi
21 Kutatóközpont: Mindent felforgat a Szőlő utcai ügy
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött