November 1-jén vezették be Pozsonyban az integrált közlekedést, de egy héttel a beindítása után komoly gondok vannak - írta a helyi magyar nyelvű Új Szó.
Tíz évig készítették elő és fokozatosan, három fázisban vezették be az integrált közlekedést a fővárosban, az újítások közel kilencmillió euróba kerültek. A figyelemfelkeltő reklámkampány elmaradt, az utasok értetlenül állnak a járatok bonyolult térképe előtt. Ahhoz, hogy megfelelő jegyet vegyünk, nem elég tudni, hova utazunk, hanem azt is figyelni kell, milyen zónákon át, ugyanis minden zónáért külön kell fizetni, még akkor is, ha a járat az adott zónán csak áthalad és nem áll meg.
Sok autóbuszból hiányoznak még a jegykezelő gépek, vagy a régiek maradtak, ám azokba nem férnek bele az új, szélesebb jegyek. Az új jegyeket sem tudja megfelelően megjelölni mindegyik jegykezelő gép, némelyik nem nyomtatja rá az időpontot vagy a dátumot. A vonatokból is hiányoznak a jegyérvényesítők, így a megjelölt jegyet csak az állomáson, a pénztárnál lehet érvényesíteni.
A jegyek ráadásul több útvonalon drágultak, Pozsony és Somorja között 40 centtel kell többet fizetni, igaz, így 90 perces jeggyel utazhat a fővárosban is az, aki megvásárolta. A járatokon csak a 70 évesnél idősebb személyek utazhatnak ingyen, de csak akkor, ha 5,30-ért vagy 3 euróért kiváltanak egy csipkártyát. Ugyanis két cég is kibocsát ilyen csipkártyákat, csak az egyik drágábban.
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Orbán Viktor: Ha nincs Fidesz, nincs party
Egy hét múlva már senkinek sem lesz TB kiskönyve, ezt kell tenni
Eltűnik egy fontos jelzés a szupermarketekből, nem árt résen lenni
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Viszlát TV, helló streaming: a YouTube-ra költözik az Oscar-gála
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Megígérte, és be is tartotta, kegyetlen bosszút állt Donald Trump