A magyar háztartások napi fogyasztási cikkekre fordított költése 2017 első félévében stagnált az azt megelőző év azonos időszakához képest. Bár a vásárlási gyakoriság visszaesett, ezt ellensúlyozta a közel azonos arányban növekvő átlagos kosárméret.
Ha azonban 2017 egészét nézzük, akkor már bővülés várható. Ezt leginkább az online vásárlás, illetve a diszkontok növekvő népszerűsége hajtja. 2016-ról 2021-re az online vásárlás 18,2, a diszkontok 5,1 százalékkal nőhetnek átlagosan évente. (Így drágul a sertéshús.)
A diszkontok nálunk is hasítanak, a kereskedelmi csatornák közül övék a legnagyobb vásárlói hatókör és az átlagos kosárméretet tekintve is csak a hipermarket áll előrébb.
Az árukészletében nagy arányban kereskedelmi márkákat tartó diszkont csatorna nem csupán a leglátogatottabb volt 2017 első felében, de több láncot is nagy arányban látogatnak magas jövedelmű háztartások.
DeGiro
A hihetetlenül alacsony tarifák és az elégedett ügyfelek véleményei révén a DEGIRO a leggyorsabban növekvő bróker Európában. Regisztráljon, és fektessen be a DEGIRO biztonsági struktúráján keresztül.
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Még a kockázatos besorolású betegek sem jutnak hozzá most ehhez a gyógyszerhez
Meglepetés a piacon: a paneleket verik a családi házak
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Magyarok is veszélyben: újabb erőszakhullámra, téli terrortámadásokra figyelmeztetnek
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje