A felújításra pályázó cégek augusztus 25-ig jelentkezhetnek. A teljesítés időpontjában viszont különböznek a felhívások, mert míg például az északi - Dózsa György út és Újpest központ állomások közötti - szakasz kivitelezésére 13 hónap áll a kivitelező rendelkezésére, addig a középső, vagyis a Lehel tér és a Nagyvárad tér közötti szakaszon lévő állomások felújítására 34 hónapot adnak. A déli szakaszon, vagyis a Népligettől a Kőbánya-Kispest végállomásig húzódó részen a kivitelezővel kötendő szerződés 31 hónapra szólna - olvasható a Világgazdaságban.
A közbeszerzések nyerteseinek építészeti, szerkezetépítési és szigetelési munkák várnak, feladatuk lesz továbbá a mozgólépcsők és egyes helyeken a liftek beépítése. Emellett cserélniük kell az áramellátási rendszereket, az állomások világítási berendezéseit is, és a felszíni közművek kiváltása és építése is a győztes teendője lesz.
A M3-as metró infrastruktúrájának felújítását 137,5 milliárd forintos uniós forrásból valósítanák meg. Erről azonban még nem született meg a brüsszeli döntés. Ha az Európai Bizottság nem vagy csökkentett intenzitással támogatná a projektet, a kormány a hatályos szabályozás adta lehetőségek mentén mérlegelheti, miként tudja a szükséges forrást biztosítani, természetesen a hiánycél tartásának veszélyeztetése nélkül - közölte a lappal a Nemzetgazdasági Minisztérium.
KHF.hu_2015.02.27
Ismerje meg a közbeszerzéseket, keressen a kiírásokban, legyen a nyertesek között!
Legolvasottabb
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Itt a fordulat az ATM-eknél: duplájára nő az ingyenes készpénzfelvétel
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Krízisben a kutatók: rosszabb a helyzet, mint gondolták
Vége van: döntést hozott az Európai Unió az orosz energiáról
Lejtmenetben a forint, így nyitotta a napot