A Praktiker közlése szerint várhatóan továbbra sem nő jelentősen a kereslet a barkácscikkek és a lakberendezési termékek iránt. A társaság azonban már idén augusztusban cáfolta, hogy kivonulna a magyar piacról, és bejelentette, hogy folytatja korábban megkezdett expanzióját. Olyan 1000-1500 négyzetméteres egységek megnyitását tervezi, ami teljesen új formátum a lánc életében.
Sátoraljaújhely és vonzáskörzete az elemzések szerint rendelkezik olyan vásárlóerővel, ami képes fenntartani egy áruházat, ebben közrejátszik az országhatár közelsége is. Az új áruház épületét a Praktiker bérelni fogja.
Karl-Heinz Keth, a Praktiker Kft. ügyvezető igazgatója az MTI megkeresésére azt közölte: csökkent a kereslet a barkácspiacon az utóbbi években, ami új kereskedelmi koncepciót kíván. A Praktiker a kis alapterületű áruházak megnyitásával a piacszerzés stratégiáját követi, mert a társaság szerint bizonyos régiókban van még potenciális vásárlóerő.
Az ügyvezető igazgató közlése szerint a Praktiker a második legnagyobb barkácslánc Magyarországon. A cég számára fontos a magyar piac, ezt mutatja az is, hogy az anyavállalat jóváhagyását adta az új koncepcióra. A tervek szerint az áruházlánc a jövő év elején újabb egységet nyit majd, hasonló kereskedelmi koncepció keretében.
Legolvasottabb
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Diplomáciai kinevezés kavarta fel az állóvizet: új minisztert emlegetnek, de a kormány nem bővült
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni
Újabb szomszédunkban bukkant fel a félelmetes középkori betegség, kérdés, átlépi-e a határt
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Krízisben a kutatók: rosszabb a helyzet, mint gondolták