A fiókba betérők a korábbiakhoz képest sokkal frissebb és modernebb, otthonosabb arculattal találkoznak, mind a bútorok, mind pedig az alkalmazott belsőépítészeti elemek barátságosabbak, kevésbé hivatali jellegűek.
A fiók újdonsága, hogy a napi bankügyek ügyintézői közreműködés nélkül az erre a célra kialakított OkosPontban intézhetőek el – itt a Raiffeisen Bank online rendszerei és az ügyféltájékoztatók is elérhetőek. A várakozó zónában ingyenes wifi-elérés, bútorokba épített telefontöltők és a kivetítőkön megjelenő informatív-szórakoztató tartalmak teszik kellemessé az ott eltöltött időt. A bankfiók mellett készpénzbefizetésre is alkalmas ATM várja az ügyfeleket.
Kapcsolódó
A Raiffeisen Bank 2021-ben új, digitális bankfióki koncepciót dolgozott ki, ennek mentén kerül sor az új fiókok megnyitására, illetve a meglévők felújítására. „Egyre többen igénylik a digitális bankolást, egyre kevesebben használnak készpénzt, egyre többször probléma ügyfeleink esetében is az időhiány. Mindezekre a banki kiszolgálásnak is reagálnia kellett, ennek eredményeként folyamatosan alakítjuk át fiókjainkat az új, digitális modellre.” – mondta Ralf Cymanek, a Raiffeisen Bank vezérigazgató-helyettese.
Legolvasottabb
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Washington lecsapott európai tisztségviselőkre, Brüsszel azonnal visszavágott
Megkapták a zöld lámpát az amerikaiaktól: helyzetbe kerülhet a Mol
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni
Idén sem lett olcsóbb az otthon sütött bejgli, ennyit kóstál most a magyarok slágersüteménye
Megmutatjuk 2026 összes szabadnapját – így tervezze a szabadságát
Hegyekben állnak az Epstein-dokumentumok, döbbenetes mennyiséget találtak belőle
Zelenszkij nyilvánosságra hozta a teljes béketervet, Moszkva azonnal visszavágott
Orbán Viktor beszólt Brüsszelnek és a Tisza Pártnak is: elsöprő győzelmet ígér