A fiókba betérők a korábbiakhoz képest sokkal frissebb és modernebb, otthonosabb arculattal találkoznak, mind a bútorok, mind pedig az alkalmazott belsőépítészeti elemek barátságosabbak, kevésbé hivatali jellegűek.
A fiók újdonsága, hogy a napi bankügyek ügyintézői közreműködés nélkül az erre a célra kialakított OkosPontban intézhetőek el – itt a Raiffeisen Bank online rendszerei és az ügyféltájékoztatók is elérhetőek. A várakozó zónában ingyenes wifi-elérés, bútorokba épített telefontöltők és a kivetítőkön megjelenő informatív-szórakoztató tartalmak teszik kellemessé az ott eltöltött időt. A bankfiók mellett készpénzbefizetésre is alkalmas ATM várja az ügyfeleket.
Kapcsolódó
A Raiffeisen Bank 2021-ben új, digitális bankfióki koncepciót dolgozott ki, ennek mentén kerül sor az új fiókok megnyitására, illetve a meglévők felújítására. „Egyre többen igénylik a digitális bankolást, egyre kevesebben használnak készpénzt, egyre többször probléma ügyfeleink esetében is az időhiány. Mindezekre a banki kiszolgálásnak is reagálnia kellett, ennek eredményeként folyamatosan alakítjuk át fiókjainkat az új, digitális modellre.” – mondta Ralf Cymanek, a Raiffeisen Bank vezérigazgató-helyettese.
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Árgomb-tekergetés a rezsicsökkentés? Nem várt helyről kapott kemény kritikát a jelenlegi rendszer
Meglepetés a piacon: a paneleket verik a családi házak
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Budapesten működik a világ egyik legmenőbb irodaháza, ahol a munkahelyi élmény veri a mezőnyt
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság