Hosszú sorok alakultak ki a gázszolgáltató társaságok ügyfélszolgálatai előtt, mert a tavalyi fogyasztás alapján becsült adatokkal dolgozó szolgáltatók jelentősen túlszámláztak - írja a Népszabadság.
Mivel az idei tél sokkal enyhébb, mint a tavalyi volt, a különbség akár több tízezer forint is lehet. Szegeden például szinte lehetetlen bejutni az Égáz-Dégáz Zrt. Szent István téri ügyfélszolgálatára, a túlzott számlák befizetési határideje pedig gyakran nagyon rövid, alig néhány nap.
A Tigáz Zrt. több kelet-magyarországi megyére kiterjedő működési területén csaknem 1,2 millió fogyasztó közül mintegy 43 ezernek nem a ténylegesen leolvasott mérőállás, hanem az előző évi fogyasztás alapján becsült érték szerepelt a számlákon, a becsült összeg és a valós fogyasztás között azonban sok esetben olyan nagy volt a különbség, hogy a társaság sztornózta a hibás számlákat, és újakat küldött ki a fogyasztóknak.
A gazdaság és az üzleti élet legfrissebb hírei az Economx.hu hírlevelében.
Küldtünk Önnek egy emailt! Nyissa meg és kattintson a Feliratkozás linkre a feliratkozása megerősítéséhez.
Ezután megkapja az Economx.hu Hírleveleit reggel és este.