A Dunaferrnél gyáron belül is jelentős vasúti forgalom zajlik az egyes gyáregységek között. A nyersanyagokat, fűtőanyagokat, a félkész- és késztermékeket szállítják a sok négyzetkilométeres területen.
A portál szerint az itt dolgozó vasutasok érdekeit képviselő szakszervezet már több alkalommal jelezte a cég vezetésének, hogy a vasúti dolgozók alacsony bérezése miatt olyan mértékű elvándorlás alakult ki, hogy a maradó munkavállalók minden erőfeszítésük ellenére sem tudják a gyártáshoz szükséges technológiának megfelelően kiszolgálni a létesítményt.
Több alkalommal, a létszámhiány miatt a szükséges tíz mozdonyból csak hét üzemel, ami a munkavállalók megnövelt leterhelésével sem elegendő a megkívánt munka elvégzéséhez. Az érdekképviselet mindezek miatt augusztusban kollektív munkaügyi vitát kezdeményezett, de a hatályos jogszabályok ellenére a munkáltató továbbra sem ült tárgyalóasztalhoz.
A sztrájkbizottság megalakításának bejelentése után viszont már hajlandónak mutatkoztak az érdemi tárgyalásra, melynek első napja szeptember 27-én lesz.
Állás.hu - Általános szöveg
Keressen állást vagy keressen munkaerőt egy olyan újgenerációs állásportálon, amely valódi, pontos egyezőség alapján rangsorolja a jelentkezőket - kattintson az allas.hu oldalra!
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Döntött a Fitch Magyarországról: nincsenek jó hírek
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Bezár a könyvbazár: nem lesz nyitva a Libri ettől a naptól
Óriási fordulat a Liszt Ferenc reptéren: két szolgáltató csap le a taxis jogokra