A jövő évtől a hibridek felé tereli hazai motorgyártását a Suzuki, ezzel csökkentve a jelenlegi 109 gramm/kilométer szén-dioxid-kibocsátását, és eleget téve az Európai Unió által megszabott elvárásoknak - jelentette be Tóth Péter, a Magyar Suzuki Zrt. értékesítési igazgatója a lap szerint. A 2020-tól érvényes új kvóta 90,3 gramm lesz.
A Suzuki a hazai paradigmaváltását nem a fogyasztók körében megfogalmazódó igények alapján viszi végbe, magyarázta Hársfalvi János, a Magyar Suzuki Zrt. marketingvezetője, aki szerint egy vállalati felmérésük szerint a magyarok nagy része nem tudja, hogy mit jelent a hibrid meghajtás. Viszont kétharmaduk ennek ellenére is hajlandó lenne többet fizetni érte.
Idén január és szeptember között összesen 20 391 járművet értékesített a Suzuki, a piaci részesedésük pedig 17 százalékra nőtt.
Legolvasottabb
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Krízisben a kutatók: rosszabb a helyzet, mint gondolták
Vége van: döntést hozott az Európai Unió az orosz energiáról
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni
Lejtmenetben a forint, így nyitotta a napot
Összeomlott az egyik futárszolgálat a karácsonyi rohamban, forrnak az indulatok