A nyílt tender eredményét az ajánlatkérő Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) közölte az uniós közbeszerzési közlönyben.
A közmédia hirdetési felületeinek (televízió- és rádió csatornákon, valamint online és teletext felületein biztosítható hirdetési felületek) értékesítése 3 évre szól. Az elmúlt időszakban átlagosan mintegy évi 12,5 millió másodperc reklámidő került értékesítésre.
A nyertessel április 7-én kötött szerződést az MTVA.
A Céginfo.hu adatai szerint a nyertes Media Services Company Magyarország Szolgáltató Kft. 2006-ban alakult. Tulajdonosa 2017 óta az atmedia Kft. A 2020-as évet nettó 3 milliárd 995 millió forint árbevétel mellett 224 millió forint adózás előtti eredménnyel zárta.
Pontosítás
A cikk megjelenése után a cég közölte lapunkkal, hogy a kétoldalú üzleti szerződés üzleti titok, a jutalékrendszer sávos, hirdetésértékesítést nemcsak a nyertes végezhet, hanem mint eddig is, a kiíró is. A pályázati kiírás kiírót bemutató részében feltüntetett értékesített hirdetési percek nem azonosak a nyertes által értékesíthetővel.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Ilyen sem volt még, norovírus után nyomoz a rendőrség
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Durva számokat közölt a Wolt – akadt, aki félszáz pizzát és spagettit rendelt
Nagy karácsonyi bevásárlói kisokos: megmutatjuk, hol mit érdemes megvenni
Putyin már tudja, hogyan lehet akkora béke, amekkora még sohasem volt