A nyílt tender eredményét az ajánlatkérő Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) közölte az uniós közbeszerzési közlönyben.
A közmédia hirdetési felületeinek (televízió- és rádió csatornákon, valamint online és teletext felületein biztosítható hirdetési felületek) értékesítése 3 évre szól. Az elmúlt időszakban átlagosan mintegy évi 12,5 millió másodperc reklámidő került értékesítésre.
A nyertessel április 7-én kötött szerződést az MTVA.
A Céginfo.hu adatai szerint a nyertes Media Services Company Magyarország Szolgáltató Kft. 2006-ban alakult. Tulajdonosa 2017 óta az atmedia Kft. A 2020-as évet nettó 3 milliárd 995 millió forint árbevétel mellett 224 millió forint adózás előtti eredménnyel zárta.
Pontosítás
A cikk megjelenése után a cég közölte lapunkkal, hogy a kétoldalú üzleti szerződés üzleti titok, a jutalékrendszer sávos, hirdetésértékesítést nemcsak a nyertes végezhet, hanem mint eddig is, a kiíró is. A pályázati kiírás kiírót bemutató részében feltüntetett értékesített hirdetési percek nem azonosak a nyertes által értékesíthetővel.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Még a kockázatos besorolású betegek sem jutnak hozzá most ehhez a gyógyszerhez
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje
Meglepetés a piacon: a paneleket verik a családi házak
Magyarok is veszélyben: újabb erőszakhullámra, téli terrortámadásokra figyelmeztetnek