A társaság közleménye szerint a törölt járatokra foglalással rendelkező utasokat a légitársaság a lehető legkorábbi időpontban automatikusan tájékoztatja a törlésekről, ha jegyüket a wizzair.com honlapon vagy a légitársaság mobilalkalmazásában vásárolták meg.
Az érintett utasok WIZZ számlájára automatikusan jóváírják a viteldíj összegének 120 százalékát, amelyet 24 hónapon belül használhatnak fel a Wizz Air termékeinek és szolgáltatásainak megvásárlására.
A társaság felhívja a figyelmet arra is, hogy az utasok kérhetik a viteldíj visszatérítését is, amely azonban valamelyest hosszabb időt vesz igénybe. A bankszámlára vagy bankkártyára való visszautalás lépéseiről külön emailben küldenek tájékoztatást.
Az utóbbi opciót választók az eredeti viteldíj 100 százalékát kapják vissza. Kérik, hogy azok az utasok, akik utazási irodán vagy online utazási irodán keresztül vásárolták jegyüket, lépjenek kapcsolatba azzal az utazási irodával, ahol a jegyüket megvásárolták, hogy tájékozódjanak a lehetőségeikről.
Koronavírus
Legolvasottabb
A szemüveg már a múlté? Zöld utat kapott az új csodaszemcsepp
Orosz tengeralattjáró a Szicíliai-szorosban: olasz kémrepülőgép figyeli a Krasznadart
Nyakunkon a kőkemény válság? Tömeges kirúgási hullám söpör végig a határmenti autógyárakon
Leállították a karácsonykor eltűnt úszók keresését
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Nyomasztóan kemény évek jönnek az ingatlanpiacon, brutális számokat kellene hozni
Nem várt fordulat, ilyen időjárással zárhatjuk az óévet
Túl messzire mentünk Moszkvában? 2025 után már nem biztos, hogy van visszaút
Vonatozók, figyelem: nagy felfordulás jön, átépítés indul a Keletiben