A tulajdonosi változással egy időben közös megegyezéssel távozott Door Tamás, a rádió vezérigazgatója, valamint Kalácska Gábor programigazgató.
Az új vezérigazgató Hauk Zoltán (a korábban az ugyanezen a frekvencián működő Rádió1 kereskedelmi igazgatója) elmondta, hogy a közeljövőben nem egyszerűen a programstruktúra változik majd, hanem újra pozicionálják a rádiót.
Hauk szerint a rádiós hallgatottsági szokások megváltoztak: a fiatalok fokozottabban fogyasztanak online zenét, a változásokra pedig a rádiós piacnak is reagálnia kell. Az ügyfelek, a cégek kampányainak hatékonysága nagyban függ a média fogyasztás aktivitásától, illetve a kampányok pozicionálástól, és az adott médium valamint komplementer reklámfelületeinek együttes használatától, így a rádióhoz kapcsolódó egyéb felületek brandingelése és megerősítése az egyik legfontosabb cél.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Anyáznak, amihez jó képet kell vágni: a teljes futárszektor súlyos válságban van
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Ennyit tudunk spórolni az Árfigyelővel a karácsony előtti utolsó napokban
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött