A tulajdonosi változással egy időben közös megegyezéssel távozott Door Tamás, a rádió vezérigazgatója, valamint Kalácska Gábor programigazgató.
Az új vezérigazgató Hauk Zoltán (a korábban az ugyanezen a frekvencián működő Rádió1 kereskedelmi igazgatója) elmondta, hogy a közeljövőben nem egyszerűen a programstruktúra változik majd, hanem újra pozicionálják a rádiót.
Hauk szerint a rádiós hallgatottsági szokások megváltoztak: a fiatalok fokozottabban fogyasztanak online zenét, a változásokra pedig a rádiós piacnak is reagálnia kell. Az ügyfelek, a cégek kampányainak hatékonysága nagyban függ a média fogyasztás aktivitásától, illetve a kampányok pozicionálástól, és az adott médium valamint komplementer reklámfelületeinek együttes használatától, így a rádióhoz kapcsolódó egyéb felületek brandingelése és megerősítése az egyik legfontosabb cél.
Legolvasottabb
Karácsonyi sokk: elvitték az orbitális nagyságú főnyereményt
Hiába mentek utcára a fuvarozók, egy tollvonással pontot tett az ügy végére a kormány
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Washington lecsapott európai tisztségviselőkre, Brüsszel azonnal visszavágott
Nyugdíjasok figyelem: itt a bejelentés, ekkor kapnak pénzt 2026-ban
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni
Befellegzett a sufnituningnak, a BMW forradalmat indít el ezzel a spéci alkatrésszel
Teljesen kicsúszott az irányítás a kezünkből: kontroll nélkül tarol a szuperjárvány, jövőre jöhet a nagy robbanás
Megkapták a zöld lámpát az amerikaiaktól: helyzetbe kerülhet a Mol