Rigler Zsolt projektgazda, a soproni Bormarketing Műhely Nonprofit Kft. ügyvezetője az MTI-nek elmondta: a turistákat és a helyi borbarátokat megcélzó létesítmény polcain 16 borászat több mint 150 féle soproni bora várja az érdeklődőket, a lehető legszélesebb fajtaválasztékot felvonultatva.
A hivatalosan már október végén felavatott, 150 négyzetméteres bormarketing központ nem vendéglátóhely, borház, hanem olyan fórum, ahol a térség minden, minősített borral rendelkező gazdája megmutathatja a termékét a nagyközönségnek.
Rigler Zsolt ismertette: a központ része egy borbemutatóhely, ahol három vitrinben, magyar, angol és német nyelvű feliratok segítségével a helyi szőlészet, borászat és a falusi élet emlékeivel is megismerkedhetnek a látogatók. Ezt egyszerre harminc vendég befogadására alkalmas vinotéka egészíti ki. Jelezte: szálláskiajánlással nem kívánnak foglalkozni, de azokkal a partnerekkel, akik sokat tesznek a borvidékért - például csak itteni borokat kínálnak vendégeiknek - kivételt fognak tenni.
Legolvasottabb
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná
Eltörölnék a Brexitet a munkáspártiak
Friss V4-es adatsor – Csehország már célértéken belül, Magyarország még küzd
Már kimondhatjuk, egyre biztosabb, itt biztosan lesz hó karácsonykor
Remeghetünk 2026 miatt? A kétszámjegyű drágulás éve rúghatja ránk az ajtót jövőre
Megszűnik a Comedy Central és még további kilenc tévécsatorna
Ha ezt meglátja Orbán Viktor! Brüsszel még a karácsonyfát is elvinné a Karmelitából
Végre: óriási mennyiségre szerződhet a Mol a horvát Janaffal
Valósággá tette a Google a sci-fit: csak egy fejhallgató kell, nincs szükség többé nyelvtudásra