A közlemény szerint a fővárosi kormányhivatal Tuzson Bence közszolgálatért felelős államtitkár kezdeményezésére - a légitársaság januári poggyász-incidense nyomán - indított eljárást a Wizz Airrel szemben.
Felidézték: a Wizz Air W62498-as számú, 2019. január 26-án Dubajból Budapestre tartó járatának utasai csak a budapesti leszállást követően kaptak tájékoztatást arra vonatkozóan, hogy a feladott poggyászok egy része nem érkezett meg a célállomásra.
A kormányhivatal az eljárás során megállapította, hogy a járaton utazó hetven utas összesen kilencven csomagját a társaság nem az általános szerződési feltételeiben vállaltaknak megfelelően az érintett járaton szállította, hanem későbbi időpontban, más járaton. A csomagok csak három nappal később érkeztek meg a célállomásra, amelyről az érintett utasok nem kaptak megfelelő tájékoztatást a kellő és elvárható időben - írták.
Az MTI kérdésére a Wizz Air szerda délután közölte, hogy nem kíván nyilatkozatot tenni a bírsággal kapcsolatban, tekintettel arra, hogy az ügy még folyamatban van.
Legolvasottabb
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Krízisben a kutatók: rosszabb a helyzet, mint gondolták
Vége van: döntést hozott az Európai Unió az orosz energiáról
Lejtmenetben a forint, így nyitotta a napot
Hamarosan benyújtják a számlát: mindannyian fizetni fogunk