A Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatóságának feladata, hogy marketingeszközökkel aktívan hozzájáruljon a hazai agrárium termékeinek piacra jutásához, valamint támogassa azok értékesítését. Ennek kiemelt eszköze a magyar bor arculatának kialakítása, alkalmazásainak bemutatása.
Az új kézikönyv innen tölthető le.
A vezérigazgatóság A magyar bor arculati kézikönyvében meghatározott formai és tartalmi elemeket használja külföldön és belföldön egyaránt. A cél az, hogy a "Magyar bor" illetve a "Wines of Hungary" vizuális azonosító jegyeit minden kommunikációs rendszerben bevezessék és megismertessék.
A mellékletek közt megtalálható a teljes arculati kézikönyv, illetve néhány arculati elem letölthető verziója. Az arculati elemeket a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága nyomdai felhasználásra alkalmas méretekben is biztosítja.
Legolvasottabb
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná
Eltörölnék a Brexitet a munkáspártiak
Friss V4-es adatsor – Csehország már célértéken belül, Magyarország még küzd
Már kimondhatjuk, egyre biztosabb, itt biztosan lesz hó karácsonykor
Remeghetünk 2026 miatt? A kétszámjegyű drágulás éve rúghatja ránk az ajtót jövőre
Megszűnik a Comedy Central és még további kilenc tévécsatorna
Ha ezt meglátja Orbán Viktor! Brüsszel még a karácsonyfát is elvinné a Karmelitából
Végre: óriási mennyiségre szerződhet a Mol a horvát Janaffal
Valósággá tette a Google a sci-fit: csak egy fejhallgató kell, nincs szükség többé nyelvtudásra