Több mint 38 milliárd forintot költött a magyar lakosság tejfölre tavaly február és idén január között - idézte a Világgazdaság a Nielsen piackutató cég adatait. Ha nem a gyomra lenne az első az embereknek, és szépen összeadták volna ezt a pénzt, akkor több futballstadiont is építhetett volna belőle valamelyik ezzel foglalkozó nagyvállalkozó.
Értékben nyolc százalékkal nőtt a tejföl eladása az egy évvel korábbi hasonló időszakhoz képest, mennyiségben azonban négy százalékkal csökkent, azaz a magyar többet fizetett kevesebb tejfölért, amiért joggal háboroghat.
Kapcsolódó
A gyártói márkák részaránya a korábbi 60 százalékról 57 százalékra csökkent és az eladások több mint négyötödét a 200 milliliteres vagy annál nagyobb dobozok viszik el. A magyar nem riad meg a zsírtól, legalábbis erre utal, hogy a 20 százalékos zsírtartalmú tejfölök adták az értékesítés több mint háromnegyedét.
A fotó forrása: Kummer János/Napi
Legolvasottabb
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Nekimentek az ukránok az orosz "árnyékflottának"
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Durva számokat közölt a Wolt – akadt, aki félszáz pizzát és spagettit rendelt
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni