Legújabb I love hazai podcast adásunkban Bartha Ferenc árképzési szakemberrel, Tóth Melinda vállalkozóval a korábbi Hungaricool nyertes Mendula társalapítójával és Várkonyi Krisztina a SPAR beszerzési cégvezetőjével kerestük a választ arra, hogy mire érdemes figyelni egy termék árazásakor.
Az ár, minőség vagy csomagolás alapján dönt a vevő egy termék megvásárlásakor? Hajlandó-e többet fizetni egy magyar termékért? Mit jelent az, hogy értékalapú árazás? Mennyiben más az árazás, ha a piacon vagy egy nagy kereskedelmi láncban értékesítünk? Mik azok a tételek, amivel nem számol egy kezdő vállalkozás? Hol lehet legjobban megfogni a költségeket? Mitől függ az árrés tartalma?
A beszélgetésből kiderül, hogy mennyire fontos a termék pozicionálásához az árazás, illetve hogy mennyire fontos az alapanyag beszerzés és a versenytársak monitorozása is.
Vendégeink: Bartha Ferenc (értékesítési, marketing- és árképzési tanácsadó), Tóth Melinda (a Mendula társalapítója), Várkonyi Krisztina (SPAR beszerzési cégvezető)
Műsorvezető: Mantz László
A cikk megjelenését a Spar Magyarország támogatta.
Legolvasottabb
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Karácsonyi sokk: elvitték az orbitális nagyságú főnyereményt
Hiába mentek utcára a fuvarozók, egy tollvonással pontot tett az ügy végére a kormány
Nyilvánossá vált Putyin titkos telefonbeszélgetése: hatalmas ajánlatot tett az amerikaiaknak
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni
Egyetlen mulasztás elegendő: pénzbírság vagy akár rendőri elhurcolás vár azokra a fiatalokra, akik ezt nem teszik meg
Újabb 44,9 milliárd forint tűnt el a költségvetésből: magyarok szomorították el Orbán Viktort
Nyugdíjasok figyelem: itt a bejelentés, ekkor kapnak pénzt 2026-ban
Egy papír hiánya elég lehet, hogy mindent bukjunk: súlyos tévedésben él sok vásárló