A Magyar Nemzet nemrég írta meg, hogy a legzsúfoltabb időszakban megnyithatják a leállósávot is az M7-esen a forgalom előtt. Ez egyelőre csak egy elméleti lehetőség, amelyet az Innovációs és Technológiai Minisztérium vizsgál.
Pausz Ferenc szerint ez több okból is veszélyes. Egyrészt nem lehet megállni, ha valaki lerobban, másrészt megszűnnének a gyorsítósávok így a csomópontokban az autóknak szinte állóhelyzetből kellene az autópálya forgalmába csatlakozni. Pausz Ferenc úgy látja a leállósáv műszakilag sem alkalmas a folyamatos terhelésre, ezt nem erre tervezték, az alépítmény sem feltétlenül olyan, mint a folyópályáé - olvasható az Infostarton.
Kapcsolódó
Bartal Tamás, a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ) ügyvezető igazgatója ezzel kapcsolatban azt mondta, hogy a kamerák teljesen alkalmasak a leállósáv pásztázására is, így ha tényleg megvalósul az ötlet, akkor is kell venni matricát.
Legolvasottabb
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Hamarosan benyújtják a számlát: mindannyian fizetni fogunk
Vége van: döntést hozott az Európai Unió az orosz energiáról
Összeomlott az egyik futárszolgálat a karácsonyi rohamban, forrnak az indulatok
Nagy bejelentést tett a 4iG: a világ egyik legnagyobb védelmi technológiai gyártójával kötöttek megállapodást
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint