Az OTP egyik posztjánál vagy harminc komment teszi szóvá, hogy „éppen karácsony előtt elérhetetlenné vált a rendszer”. Van, akinek a NAV-nak kellene utalnia, más arra panaszkodik, hogy beérkezett átutaláshoz nem tud hozzájutni - olvasható a portálon.
A bank a kommentelőket arról tájékoztatja, hogy
technikai okokból az online utalások csak részben teljesülnek. Kollégáink nagy erőkkel dolgoznak a rendszer javításán.
Ez azonban csak az egyik posztjukhoz bekommentelt panaszos ügyfélnek adott válasz, saját, önálló posztban nem tájékoztatják az ügyfeleket a problémáról.
Hasonló problémákat tapasztalnak a K&H ügyfelei (szintén a poszt alá írt kommentekben). „Megint nem működik a mobil bank”, „nem tudok belépni”, „a k&h weboldalán sem tudsz utalni, mert ahhoz is mobil token kell, amit a mobilapp generál, szóval szopó”, „az appotok már megint crashel, és persze nem enged belépni” – írják kommentelők.
A K&H-nál – amely szintén nem adott tájékoztatás a problémáról, de még kommentben sem reagált – a hiba nem teljes körű.
Legolvasottabb
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Diplomáciai kinevezés kavarta fel az állóvizet: új minisztert emlegetnek, de a kormány nem bővült
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Magyarországra hozná a HIMARS-technológiát a 4iG
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Újabb szomszédunkban bukkant fel a félelmetes középkori betegség, kérdés, átlépi-e a határt