Az OTP egyik posztjánál vagy harminc komment teszi szóvá, hogy „éppen karácsony előtt elérhetetlenné vált a rendszer”. Van, akinek a NAV-nak kellene utalnia, más arra panaszkodik, hogy beérkezett átutaláshoz nem tud hozzájutni - olvasható a portálon.
A bank a kommentelőket arról tájékoztatja, hogy
technikai okokból az online utalások csak részben teljesülnek. Kollégáink nagy erőkkel dolgoznak a rendszer javításán.
Ez azonban csak az egyik posztjukhoz bekommentelt panaszos ügyfélnek adott válasz, saját, önálló posztban nem tájékoztatják az ügyfeleket a problémáról.
Hasonló problémákat tapasztalnak a K&H ügyfelei (szintén a poszt alá írt kommentekben). „Megint nem működik a mobil bank”, „nem tudok belépni”, „a k&h weboldalán sem tudsz utalni, mert ahhoz is mobil token kell, amit a mobilapp generál, szóval szopó”, „az appotok már megint crashel, és persze nem enged belépni” – írják kommentelők.
A K&H-nál – amely szintén nem adott tájékoztatás a problémáról, de még kommentben sem reagált – a hiba nem teljes körű.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Fordulat a háborúban? Moszkva terrort emlegetett, majd elbukta légiereje jelentős részét

Budapest a csőd szélére került, Tarlós István meg is nevezte a felelőst

Mit tervez a pünkösdi hosszú hétvégén? Ilyen időre számítson

Igen szoros küzdelem után megvan a végeredmény: Karol Nawrocki az új lengyel elnök

Ennyi volt: már ezt is tilos a bőröndbe tenni a repülőn

Lecsapott az új Covid, fertőz, mint a pestis, intézkedett a WHO

Új célcsoport jelent kihívást a Balatonnál, nem győzik őket kiszolgálni

Újabb lövöldözés tört ki a népszerű spanyol üdülőhelyen, áldozatok is vannak

Megérkezik a várva várt ítélet a magyar gazdaságról
