Az OTP egyik posztjánál vagy harminc komment teszi szóvá, hogy „éppen karácsony előtt elérhetetlenné vált a rendszer”. Van, akinek a NAV-nak kellene utalnia, más arra panaszkodik, hogy beérkezett átutaláshoz nem tud hozzájutni - olvasható a portálon.
A bank a kommentelőket arról tájékoztatja, hogy
technikai okokból az online utalások csak részben teljesülnek. Kollégáink nagy erőkkel dolgoznak a rendszer javításán.
Ez azonban csak az egyik posztjukhoz bekommentelt panaszos ügyfélnek adott válasz, saját, önálló posztban nem tájékoztatják az ügyfeleket a problémáról.
Hasonló problémákat tapasztalnak a K&H ügyfelei (szintén a poszt alá írt kommentekben). „Megint nem működik a mobil bank”, „nem tudok belépni”, „a k&h weboldalán sem tudsz utalni, mert ahhoz is mobil token kell, amit a mobilapp generál, szóval szopó”, „az appotok már megint crashel, és persze nem enged belépni” – írják kommentelők.
A K&H-nál – amely szintén nem adott tájékoztatás a problémáról, de még kommentben sem reagált – a hiba nem teljes körű.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Ilyen hatást gyakorol a szervezetre a buborékos ásványvíz, diétában is segíthet

Felállt a válságstáb: lekapcsolták az ország atomerőműveit

Biztató adatok érkeztek: az ágazat, amiben stabilan jól teljesítünk

Európai áramszünet: leállt a kártyás fizetés is, kígyóznak a sorok az ATM-ek előtt

Egyre aggasztóbb a helyzet: a lazítások emberéletekbe kerülhetnek

Az Országgyűlés ma dönt a lex Magyar Péterről

Megvan az új kanadai miniszterelnök, aki válságmenedzserként átrajzolja a kapcsolatot az USA-val

Máris kapcsolja ki ezeket a mobilján, ha nem akarja kivégezni az akksiját

Érkezik az új állampapír plusz, ilyen kamatokra lehet számítani
