A Magyar Vízilabda Szövetség egyetlen cégre, a Médiasprint Sportmarketing Kft.-re bízta a budapesti női és férfi vízilabda Európa-bajnokság megrendezését. Az egykori öttusázó, Fábián László 3 millió forint induló vagyonnal, 1997-ben alapított cége szervezte meg az Eb versenyirodájának működését, a nyitó- és záróünnepségeket és a kísérő rendezvényeket. A résztvevők elszállásolásáért, étkeztetéséért és utaztatásáért is a Médiasprint felelt, s a nézők kiszolgálását, beléptetését, valamint a biztonsági szolgálat megszervezését szintén ők intézték. A teljes körű szervezéshez az Eb marketing- és PR-feladatainak ellátása is hozzátartozott. A vízilabda Eb megrendezésének teljes költségvetése mintegy 320 millió forintot tett ki. A Médiasprint a Multireklám Kft.-ből alakított M Csoport Holding Vagyonkezelő Kft. tagja. (NAPI) Az Eb-n új típusú promóciós ajándékok is feltűntek a szurkolók kezében. A nemzeti színű „kezek” az egyik főszponzor, a Dreher nevét népszerűsítették. Az új eszközt kitaláló Human Telex ügynökség készítette a közönség számára vonzó, a szurkolás során is használható eszközt, amelynek gyártása viszonylag olcsó. Ezt az új ötletet a Human Telex a magyar labdarúgó-válogatott meccsein is használja az Arany Ászok márka promóciói során, ott a „kezeket” arcfestő-kollekcióval és zászlóval együtt kapja a közönség.