A Wal-Mart az ártesztet 11 amerikai államban, például Illinois-ban és Floridában hajtja végre és elsősorban arra az élelmiszeripari szegmensre koncentrál. A cél az, hogy megtalálják az optimális árat a különböző termékekkategóriákban, és ha szükséges, akkor módosítsák az árakat - írja a Portfolio.
A Reuters egyébként szintén megcsinálta a saját tesztjét több amerikai nagyvárosban is, amiből az derült ki, hogy a Wal-Mart már aktívan reagált a diszkontláncok agresszív árazására és több termék esetében is jobb árakat kínál, mint amilyeneket például az Aldi vagy a Lidl. Az elképesztő árverseny kifejezetten alacsony árakat eredményezett több termékcsoportban is, egy tucat tojást már kevesebb, mint egy dollárért, egy gallon tejet pedig nagyjából 1 dollárért lehet kapni több amerikai üzletben.
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Őrjöngenek a sógorok: elsöprő többség utasítja el Amerika javaslatát
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Trump nem várt helyről kapott hadüzenetet, de a magyar kormány is aggódhat
Autós támadást terveztek a karácsonyi vásárban, a határon kapcsolták le őket
Horrorhanuka Sydney-ben: kilencen haltak meg egy vasárnapi strandünnepségen
Izrael elégtételt vett: levadászták az 1200 áldozatot követelő támadás kitervelőjét
Nem érdemes rizikózni: eleshet a nyugdíjától, aki erre nem figyel
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból