Állítólag százmillió euró körüli összeget fizetnek az üzletágért, amely nem váltotta be maradéktalanul a hozzá fűzött reményeket, így az amerikai piacról például 2019-ben kénytelenek voltak kivonulni.
A Share Now 14 európai nagyvárosban, így Budapesten is jelen van. Flottája tízezer autót számlál, negyedük elektromos hajtású, míg felhasználóik száma meghaladja a hárommilliót. A Stellantis hasonló profilú szolgáltatása, a Free2move 2500 gépjárművel üzemel - írja a portál.
Kapcsolódó
Brigitte Courtehoux, a Stellantis illetékese szerint újabb lépést tettek afelé, hogy a világ legnagyobb autómegosztó szolgáltatójává váljanak, és elérjék a 2025-re kitűzött 700 millió eurós és a 2030-ra várt 2,8 milliárdos forgalmat.
Az üzletág eladásával a BMW és a Mercedes-Benz együttműködése nem szakad meg, közös mobilitási platformjukon, a Free Now-n rollerektől az autókon át a taxikig számos járművet lehet foglalni, míg a Charge Now az elektromos töltőhálózathoz enged hozzáférést.
A Stellantis árfolyama 2,1 százalékkal erősödött.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb
Parajdi dráma: a szakértő szerint vicckategória, hogy a hódok a hibásak a sóbányában történtekért, épp ők lehetnek a megoldás

Nagyot hibázott a Temu: csomagok röpülnek a kertekbe, néha meg sem érkeznek

Leállhatnak a gyártósorok, óriási bajban az autógyártók

A Balaton egyik legnépszerűbb településén is jöhet a beköltözési stop

Megmenekülnek a lakótelepek, döbbenetes lesz a változás a panelekben

Még a gatyánkat is ráfizetjük, de visszafordultunk a szakadék széléről – a bankok foghatják a fejüket

Közelről intézték el gumilövedékkel a riportert Los Angelesben - videó

Nem érzelmi kérdés többé: kiderült, hogy mikor jobb az elektromos

Olasz vevőkre várnak a termelők, kezdődik az árpa aratása
