Világszinten az eladások 12 százalékkal 55 700-ra estek vissza, ebben nagy szerepe volt a Porsche legnagyobb piacának, Európában ugyanis 32 százalékkal 14 ezer darabra esett az értékesítés, ezen belül a hazai piacon, Németországban 28 százalékkal kevesebb, csupán 5 557 autót adtak el.
Csökkentek a kínai eladások is az első három hónapban 10 százalékkal kevesebb, 16 890 autó talált gazdára, ami egyrészt a gazdasági növekedés lassulásával magyarázható, de a fogyasztók az április elejétől csökkenő áfa miatt is elhalasztották vásárlásaikat - olvasható a portálon.
Kapcsolódó
A legnagyobb növekedés az új Cayennél volt, a Porsche nagy SUV-jából 35 százalékkal többet, 18 310-et adtak el az első negyedévben, itt a növekedés részben bázishatásnak tudható be, idén év elején ugyanis már minden piacon elérhető volt az új modell. Legnagyobb volumenben a Macanból adtak el, világszerte 19 795 darab talált gazdára.
Legolvasottabb
Most érkezett: katonai drónok támadtak Zelenszkij gépére, áttörték a légtérzárat
Ez volt eddig a magyarok kedvence az idén: 55 százalékos pluszban, aki ebbe fektetett
Cicások figyelem: brutális szigor jön, teljesen megváltozik az állattartás
Orbán államtitkára megfejtette, miért férgesek a csokimikulások
Érkezett egy egészségügyi ígéret karácsonyra
Kiterítette a lapokat a kormány: ennyi hiányzik most a közös kasszából
Így alakulnak keddtől az üzemanyagárak
Titokzatos karácsonyi csomagok érkeznek a nyugdíjasokhoz: már el is kezdődött a kézbesítés
Nemcsak a Forma–1 avatott új világbajnokot, hanem a Hungaroring is megújult