Kiderült ugyanis, hogy fiatal influenszerekkel szerződtek le, amivel nemcsak saját belső szabályzatát sértette meg a cég, de előzetes vállalásaikat sem teljesítették az IQOS-szal kapcsolatban - olvasható a portálon.
Az egyik orosz influenszer, Instagram-celeb, aki az IQOS-t reklámozhatta, mindössze 21 éves, Romániában és Japánban 25 éves modellek reklámozták a terméket. Miután a Reuters az ügyben megkereste a céget, a Philip Morris pénteken bejelentette, felfüggeszti a kampányt és vizsgálatot rendel el.
Kapcsolódó
A cégnek saját belső alapelveit is sikerült megsértenie, hiszen régóta elfogadott szabályzatuk, hogy 25 évesnél fiatalabbakkal nem reklámoznak dohányterméket.
A dohánycég hosszú ideje készítette elő az IQOS bevezetését a világpiacra, az FDA-nál két éve tart a terméket és annak reklámozását engedélyező folyamat.
A készülékről itt írtunk korábban.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat
Újabb könnyítés érkezett az év végére, már így is fizethet
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Anyáznak, amihez jó képet kell vágni: a teljes futárszektor súlyos válságban van
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama