Kiderült ugyanis, hogy fiatal influenszerekkel szerződtek le, amivel nemcsak saját belső szabályzatát sértette meg a cég, de előzetes vállalásaikat sem teljesítették az IQOS-szal kapcsolatban - olvasható a portálon.
Az egyik orosz influenszer, Instagram-celeb, aki az IQOS-t reklámozhatta, mindössze 21 éves, Romániában és Japánban 25 éves modellek reklámozták a terméket. Miután a Reuters az ügyben megkereste a céget, a Philip Morris pénteken bejelentette, felfüggeszti a kampányt és vizsgálatot rendel el.
Kapcsolódó
A cégnek saját belső alapelveit is sikerült megsértenie, hiszen régóta elfogadott szabályzatuk, hogy 25 évesnél fiatalabbakkal nem reklámoznak dohányterméket.
A dohánycég hosszú ideje készítette elő az IQOS bevezetését a világpiacra, az FDA-nál két éve tart a terméket és annak reklámozását engedélyező folyamat.
A készülékről itt írtunk korábban.
Legolvasottabb
Meghalt Chris Rea
Már kimondhatjuk, egyre biztosabb, itt biztosan lesz hó karácsonykor
Ha ezt meglátja Orbán Viktor! Brüsszel még a karácsonyfát is elvinné a Karmelitából
Megszűnik a Comedy Central és még további kilenc tévécsatorna
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná
Útra keltek a fuvarozók: elesett a pálya a több ezresre bővülő tüntetés miatt, Lázár tárcája továbbra is értetlenül áll
Friss V4-es adatsor – Csehország már célértéken belül, Magyarország még küzd
A fél ország újratervezett, irdatlan mennyiségben mozdultak meg állampapírpénzek
Végre: óriási mennyiségre szerződhet a Mol a horvát Janaffal