A megállapodás az Európai Bizottság kezdeményezésére jött létre, amelyhez az internetes árukereskedelemben érdekelt, valamint márkatulajdonos cégek közül újabbak, az Apple, a Duracell, a Facebook Marketplace, a Hermes és a Signify csatlakozott - írta az MTI.
A hamisítványok internetes értékesítésének megakadályozása érdekében létrejött önkéntes megállapodás az aláíró internetes platformok mellett szakmai szövetségek és olyan vállalatok együttműködését erősíti, amelyeknek hamisított termékeit gyakran online piacokon értékesítik.
Az aláíró márkatulajdonosok között szerepel egyebek mellett az Adidas, a Chanel, a Gant, a Lacoste, a Lexmark, a Nike, a Procter and Gamble, az internetes értékesítő platformok között pedig az Alibaba, az Amazon és az eBay. Mint közölték, a gyakran hamisított és az interneten leggyakrabban árusított termékek között főként ruhák, cipők, ékszerek, játékok, kozmetikai és higiéniai, valamint elektronikai és számítógépes eszközök, és dohánytermékek találhatók.
Legolvasottabb
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
Dührohamot kapott a Tesla-vezér: 120 milliós bírság után az EU teljes megszüntetését követeli
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
„Ha most engedünk Putyinnak, holnap máshol tör ki a háború” – kemény üzenetet küldött az EU főképviselője
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Hatalmas delegációt küld Orbán Viktor Moszkvába, Oroszországban is erről beszélnek
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
Magyar Péter: Hallom, megérkezett hozzátok a közpénz-milliárdokon utazó vándorcirkusz
Alig van beosztva néhány orvos decemberben a Szent Imre Kórházban